יום שבת, 19 במאי 2012

Custom Cobra: Philip Law’s SVT Mustang


יש יתרון עצום בלקרוע את הכביש המהיר ביום שבת אחר הצהריים בפורד מוסטאנג SVT קוברה שנת 2003. לא רק שפיליפ לו (Philip Law) זכה לבדוק את העוצמה של מכוניתו, הוא גם ידע שברגע שהוא יגיע ליעדו, יהיה לו סט תמונות חדש כדי לתלות על קיר ביתו.



אהבנו את המוסטאנג שלו מאז שהוא התחיל לפרסם תמונות ומפרט שלה בכמה פורומים בחו"ל. כך גם חשבו החבר'ה מ-AirSociety ואחרי שנודע להם שפיליפ הוא יליד קוויבק, קנדה, הם החליטו שהם צריכים לפגוש אותו פנים אל פנים.



עם כל מה שהחבר'ה האלה חשבו שהם יודעים על המוסטאנג של פיל, הוא פקח את עיניהם, הכניס אותם אל מאחורי הקלעים והציג את הסיבות שגרמו לו לעבור מנסיעה סטטית עם קוילאוברים לסט מלא של מתלי אוויר.



כשפיל רכש את המכונית, הוא ידע שהוא רוצה לבנות אותה בצורה שהיא תדבר אך ורק אליו. הצעד הראשון שלו היה להעלות את התפוקה של המנוע.



אמינות הייתה בראש סדר עדיפויות של פיליפ. גלגלת 2.76″ BilletFlow ועוד כמה תוספות נתנו לו את התוספת כוח שהוא רצה, לא לפני שמחשב ניהול המנוע עבר שדרוג ל-SCT XCalibrator2. אגזוז מלא של Steeda מאוד החמיא לצליל של הסופרצ'ארג'ר וגרם לפוני הזאת להרגיש חיה.



עכשיו פיל היה צריך לבחור נעליים הולמות לקוברה שלו. בתור נהג משאית במקצועו, הוא יכל להרשות לעצמו שט של CCW Classic במידות 18X9.5 ו-18X11 עם צמיגים בשרניים, אותם הוא רכש מבעלים של מוסטאנג אחרת, אשר הזהיר את פיל שיהיה לו מאוד קשה לנקות אותם...אבל למי אכפת כשיש לך כזה סט מבריק?!



כל הכוח וכל הבלינג היה בסדר גמור, אבל הוא רצה יותר. צלצול למשרד הראשי של AccuAir הוביל לסגירת עסקה וזמן קצר לאחר מכן, פיל פגש פנים אל פנים את הניהול E-Level של החברה, כולל חיישני גובה, סעפת VU-4 ומיכל אוויר 20 ל' של AccuAir כמובן.



בתור אחד שלא התקין מעולם מערכת אייר-רייד בעבר, פיל ידע שהוא רוצה לעשות את זה פעם אחת ולעשות את זה נכון. הוא קרא לחבר שלו, מייקל פטרי, שיעזור לו עם ההתקנה ובמהרה כריות אוויר של RideTech CoolRide הותקנו והמכונית הייתה מוכנה לנסיעה.



"להשכיב" את השלדה לרצפה או לשחרר גיצים בניסעה מעולם לא היו ברשימת המטרות במהלך הבניה של המוסטאנג הזאת. פיל הודה שהוא יכול היה לשחק גם במשחק של פיטמנט וסטאנס, לנסוע עם גלגלים רחבים יותר וצמיגים דקים/צרים יותר, אבל אז היא כבר לא הייתה המוסטאנג שלו יותר (בינינו, כשאתה נוסע עם גלגלים ברוחב 11", כמה רחב יותר אתה כבר יכול להיות?).





ובנימה אישית, אנחנו מאוד נהנינו לקרוא את הסיפור של פיל ולשתף אותו עמכם, כי בסופו של יום, אם אתה לא בונה את המכונית שלך בשביל עצמך - אז למעשה אתה בונה אותה בשביל אף אחד.



מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה