יום שלישי, 8 במאי 2012

Breaking Ground


אם במקרה, רק אולי, אתם גרים באזור של ניו-אינגלנד, אז אתם בטוח כבר מכירים את המכונית הזאת. לאלה מכם שלא ולאלה שכן, תכירו את ה-A4 B7 של אנני. B7 היא פלטפורמה עדיין חדשה בעולם היורו של ארה"ב ולא הרבה אנשים נתקלים בה. למרבה המזל, אנני לא מפחדת לעמוד על הקרקע הלא מוכרת ולהיות בין הראשונות.









אנני התחילה את דרכה עם האאודי שלה עם שיפורים נכונים: מגלגלים ועד האגזוז, עם חשק עז להיות נמוכה, כמו כולנו בעצם. היא התקינה טסט-פייפ של 034 ואגזוז של Stasis. כמו-כן, המכונית זכתה גם לקיט יניקת אוויר קר של Carbonio, פחית לכידת שמן של BSH וכיסוי קארבון מתחת למכסה המנוע.





אנחנו חייבים להודות שהגלגלים האלה הם בהחלט גולת הכותרת של הבניה הזאת עד כה. קשה להפנות להם עורף, בעיקר בגלל השילוב של הגימור המלוטש שלהם עם צבע שחור Jet Black של BMW, פרי עבודתם של Alpex Autobody. אלה הם CCW Classic במידות 18X9 עם ליפ 1" קדימה ו-18X9.5 עם ליפ 1.5" אחורה. הגלגלים ממש מחמיאים למכונית הנמוכה הזאת, אשר קרובה אל הקרקע בזכות מערכת מתלי אוויר מסדרת Slam של AirLift וקיט חיצוני מלא של Votex.





האאודי הזאת היא כבר בסטטוס של זוכה, אחרי שקיבלה גביע של מקום ראשון באירוע Dustoff לפני שבוע, ולמזלנו, אנני עוד לא סיימה עם המכונית. היא מתכוונת להרחיב את הליפים של ה-CCW's, לשנות מעט את ההתקנה של האייר-רייד בבגאז' ולהתקין טורבו גדול. תהיו בטוחים שעוד נראה את המכונית הזאת בכל מיני אירועים השנה, סביר להניח שהיא עוד תזכה בפרסים נוספים, אז כדאי לפקוח עין על הבחורה הזאת!





מקור: KlutchRepublik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה