יום שישי, 11 במאי 2012

סיקור כחול לבן: The Car Next Door



כמובן, היא לא הבחורה הסקסית מקבוצת המעודדות או דוגמנית ידועה שמופיעה בחלומותיו של נער מתבגר. מטופחת, עם בטחון עצמי בגובה של עזריאלי, שולטת. נו, אתם יודעים, הבחורה הכוסית מהשכבה שכולם רוצים אותה, אבל רק המקובלים וה"מאגניבים" זוכים להוציא אותה לסיבוב בעיר. היא לא בחורה נוצצת, פלרטטנית או מתחננת לתשומת הלב, אבל עדיין, אתה מוצא את עצמך נמשך אליה. בחורה שקטה עם חיוך יפה, אותה אתה רוצה לקחת הביתה ולהכיר לאמא, מקרה קלאסי של "הבת של השכן".




באחת כזאת התאהב הגיבור הראשי שלנו היום, יניב. אבל זה לא קרה בין לילה ולרוב יניב חייב להודות לשכן שלו, שרכש 106 דור 1 במרכב 5 דלתות. היה בה משהו שובב וצעיר. "הבת של השכן" השאירה רושם חיובי אצל יניב. ואז זה קרה, ה"היא" חלפה על פניו, בעודו עומד בתחנה ומחכה לאוטובוס. היא הייתה בצבע כחול בוהק, מונמכת, מלאה במקומות הנכונים ובעלת צליל סקסי. הוא לא הספיק להחליף איתה מילה, אבל הוא קלט ששמה היה S16. מיותר להגיד שזה הספיק ליניב בשביל להבין שהוא רוצה אותה, היא האחת שהוא רוצה להביא הביתה, היא האחת שהוא רצה להכניס לחייו. בשבילו, עונת הציד אחרי ה-GTI, החלה.


אצל רובנו, בין הרצוי למצוי ישנו הבדל עצום, שירותו הצבאי של יניב עם המשכורת הסמלית מנעו ממנו להגשים את החלום באופן מיידי. שנתיים של מחשבות עליה, שנתיים של תכנונים ושנתיים של חסכון...רק מחכה למענק השחרור. יניב לא ידע למה הוא נכנס, הוא לא הכיר אותה לפני כן, לא שמע על 106GTI, אבל מה שהיא שידרה, העיצוב שלה, הדינמיות שלה והסקס אפיל שלה כבשו את ליבו. באחד הימים החופשיים מהעבודה, יניב נכנס ליד2 במטרה לבדוק מה מציע השוק והאם יש בכלל כאלה למכירה. האקזמפלר הכסוף מאוד קרץ לו ואחיו שכנע אותו פשוט לנסוע ולראות בלייב את הכלה המיועדת. בטח כבר ניחשתם שאחרי תקופת המתנה כה ארוכה, היה מספיק רק מבט אחד כדי לגרום ליניב לחייך ולהבין שזה קורה. היא האחת. הנסיעה בה רק חיזקה את התחושות וכעבור זמן מה, אחרי שהכסף של העבודה המועדפת נכנס לחשבון הבנק, היא הפכה להיות שלו באופן רשמי, כדת וכדין. סוף סוף הוא הבעלים של GTI, החלום שלו התגשם, הוא האיש המאושר עלי אדמות!


בשנה הראשונה של הבעלות, יניב התרכז ביישור קו, עם דגש על מקוריות. כל חלק שהוחלף או נוסף במכונית, היה מקורי. החלק המעניין יותר התחיל כעבור שנה, אחרי שהזוגיות שלהם עלתה שלב. יניב הספיק להכיר יותר את המכונית, את היכולות שלה ואת היעוד שלה. כדי לחדד ולשפר אותם, הוא החליף את הבולמים המקוריים שלה ב-Koni צהובים, אליהם נוספו גם קפיצי הנמכה 40-45 מ"מ של OMP. הרכב ירד שני שיניים בחלקו האחורי. אחרי ששלב ההקשחה הסתיים, הגיע הזמן לדאוג לאחיזה. למטרה זו יניב רכש סט גלגלים 15" שירדו מ-206CC, עליהם הוא הלביש רבעיית טויו T1R. פנסי חזית הדהויים הוחלפו בחדשים ואילו הבקליות "האמריקאיות" החליפו את המקוריות.


ה-106 GTI הזאת היא כמו הבת של השכן. היא לא נוצצת אבל קלאסית, היא לא מתחננת לצומי אבל תופסת את העין שלך. היא כמו ג'ניפר אניסטון במסיבה, שונה לטובה בקרבתה של מייגן פוקס. סטאנס נחמד, גלגלים קלאסיים ואינטריור נקי, זה אולי לא נשמע כמו ביג דיל, אבל זה נראה פנטסטי. לפעמים, התוספות הקטנות בטוב טעם, הן המרשימות ביותר. החתיכה הכסופה הזאת מוכיחה שלא צריך חלקי ניקל וכרום או גלגלי "בלינג בלינג" נוצצים כדי למשוך תשומת לב.













3 תגובות:

  1. יפייפייה!

    השבמחק
  2. מכונית יפה, כתבה מהנה לקריאה. כל הכבוד!
    גם לישראל יש מה להציג! תמשיכו בעבודת קודש חברים, מת עליכם!

    השבמחק
  3. יפיפיה רואים ומבינים מהכתבה שיש פה אהבה !

    השבמחק