יום שני, 28 במאי 2012

Matt Crooke’s Wagon Life


מכונית הזאת פורסמה בכמה בלוגים בחו"ל בעבר (כולל שלנו), אבל הרבה אנשים פשוט לא התייחסו אליה כראוי. חלק קראו לה "מקורית" וחלק קראו לה "פשוטה מדי". אנחנו מניחים שרוב האנשים האלה פשוט לא מבינים על מה מתבססת כל הסצנת VDuB. הכל מסתובב סביב המראה נקי ונמוך. מאט בונה פולקסוואגנים מאז שנות ה-90, אבל אנחנו יכולים להגיד ש"התגלות" של מאט קרוק בזירת פולקסוואגן הייתה בשנת 2001, כאשר הוא התטרף לפורום VWVortex. זה יותר מעשור של פעילות ללא הפסקה בסצנת היורו. מאט השפיע על הסצנה במובנים רבים והוא עדיין ממשיך להשפיע עליה עד היום. התרומה הגדולה ביותר שלו הייתה בצורת היווסדות החברה בשם Fifteen52.





הרבה אנשים שואלים את השאלה: "למה סטיישן?", מאט בדרך כלל עונה על כך בצורה פשוטה: "אני צריך מכונית פרקטית, אבל שתהיה כיפית לנסיעה ביומיום. הסטיישן עמדה בקרטריונים, הייתה נהדרת והתאימה לצרכי הסדנה והיא גם מאוד אמינה לאורך כל השנים האלה."

לאלה מכם שחושבים שחיצונית המכונית מקורית לחלוטין, הנה רשימה קטנה של הדברים שנעשו בה:


סמני צד הוחלקו מהפגושים
איתותי צד הוחלקו
סמל אחורי הוחלק
מגרעת במכסה מנוע הוחלקה ונוסף גריל ללא סמל של Bonrath
מסילות גג והאנטנה הוחלקו
צבע כללי בגוון Candy White
ליפ קדמי אירופאי של 4Motion
ליפ אחורי של TDI צבוע בצבע הרכב
מגב אחורי הוחלק
כיסויי מראות צד כרום
פנסי חזית של בורה עם קסנון, בהתאמה אישית




מאחר שמדובר במכונית הסדנה של מאט, מתלי אוויר היו הבחירה הברורה שלו. עם המון מקום בבגאז' להתקנת כל המרכיבים של המערכת, היה קל לקבוע את גובה הנסיעה באמצעות הניהול Autopilot של Air Lift. זה הבטיח למאט שיוכל לעבור ברחובות וכבישים המהירים של לוס-אנג'לס Like A BOSS, לא משנה כמה עמוסה תהיה המכונית.

בולמים קדמיים של Air Lift Slam XL
כריות אוויר אחוריות של Air Lift
בולמים אחוריים של Weitec XS
מערכת ניהול דיגיטלית של Air Lift Auto Pilot
מדחס 380C
מיכל אוויר בקיבולת של כ-15 ל'
צינורות הזנה 1/4"




גלגלים על הסטיישן הזאת הם מדגם Tarmac של Fifteen52 כמובן, אותם הגלגלים שהופיעו בסרטון ג'ימקאנה 4 של קן בלוק.

גלגלי Tarmac מלוטשים של Fifteen52 במידה 18X8.5
ספייסרים 15 מ"מ מסביב של Adaptec Speedware
צמיגי Toyo Extenza HP במידה 215/35/18 מסביב




אנחנו יודעים שהרבה אנשים מתנגדים להתקנת מתלי אוויר. רוב האנשים חושבים כי המכונית של מאט נראית טוב רק כשהיא חונה. ובכן, זה לא כל-כך רחוק מהמציאות. אבל עדיין, זאת הדיילי שלו והוא נוסע בה המון, כך שהיא לא רק מלכת החניות, זו דרך חיים.



לצערינו אין לנו תמונות מהאינטריור של המכונית, אז אנחנו פשוט ניתן לכם רשימת התוספות שיש בפנים:

משובים קדמיים ואחוריים של Recaro מדגם GLI, עברו ריפוד בעור אדום ע"י JJ Customer Interior
קונסולה מרכזית בגימור אלומיניום מוברש של GLI
אביזרי GLI שחורים שונים
ריפוד זמש שחור של התקרה והקורות, ע"י JJ Customer Interior
שטיחי מיוחדים של Fifteen52, ע"י JustMatz באנגליה
ידית הילוכים של Rieger עם תאורה
הגה MOMO Club Sport II עם מתאם של MOMO
דוושות (3+1) מקוריות של אאודי TT
מתג אורות בתקן אירופאי
לוח שעונים מיוחד של Fifteen52
טבעות אלומיניום מוברש בלוח השעונים 


מקור: HellaFlush

אם השם Fifteen52 לא נשמע לכם מוכר, אתם מוזמנים להיכנס לקישור ולהבין מה ומי עומד מאחורי אחד השמות החמים בתעשיית הגלגלים היום:

http://holymaniacs.blogspot.com/2011/12/center-stage-fifteen52-volkswagen-jetta.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה