יום רביעי, 16 במאי 2012

Presidential Swag: Haavard Bakken’s Passat CC


במשך זמן מה אנחנו בקוצר רוח מחכים לראות אקזמפלר ראוי של פאסאט CC. אחרי שראינו את המכונית של Haavard L. Bakken מדראמן, נורבגיה, אנחנו בהחלט יכולים לומר כי ההמתנה שלנו הגיעה לסיומה.
בשנה שעברה, Haavard התגלגל ב-GTI MK5 סטטית ונמוכה, עם גלגלי 19", אבל זה לא נמשך זמן רב אחרי שהוא בילה את רוב זמנו הפנוי ב"לתקן" את הגב השבור שלו כתוצאה מנסיעה סביב השכונה במכונית הלא כל-כך נוחה שלו.





אחרי הרבה חיפושים של מכונית קצת יותר פרקטית, בסופו של דבר הוא נפגש פנים אל פנים עם הפאסאט CC השחורה הזאת שנת 2009 עם מנוע TDI. ובכן, Haavard מכר את נשמתו (ואת ה-GTI שלו) לשטן והתחיל פרויקט חדש, אשר התמקד בפרקטיות.



בהתחלה Haavard התמקד בזה שהרחיק מעצמו את המחשבות הרעות בנוגע להנמכת המכונית בעזרת קפיצי הנמכה בלבד (המחשה הזאת עברה בראשו), הוא נלחם בזה עד שהוא מצא את עצמו באתר האינטרנט של Bag Riders.
שיחה קצרה עם הבעלים, וויל פישר, זה כל מה שהיה נדרש כדי לעשות סוויץ' בראש להגיע להחלטה לעבור לכריות.






Air Lift Slam Series קיבלו את האחראיות לשמור את החלק הקדמי של המכונית קרוב אל הקרקע ואילו הכריות של Air Lift והבולמים של Koni דאגו להצמיד את החלק האחורי בצורה מקסימלית לרצפה.
מיכל אוויר בקיבולת של כ-20 ל' ניזון ממדחס יחיד ViAir 444c וכל זה נשלט ע"י המילה האחרונה בתחום - AccuAir E-Level ו-Touch Pad, כדי שינהלו את כל המרכיבים בבניה הפשוטה הזאת.






ל-Haavard הייתה עוד משימה אחת אחרונה להשלים לפני תחילתו של קיץ וזה בחירת הגלגלים.




היה צורך בקאמבר בזווית של מינוס 3.3 מעלות כדי להכניס את הסט של MRR HR3 מלוטשים במידות 20X8.5 et35 ו-20X9.5 et40 מאחורי הכנפיים וזה כדי להשלים את המראה של ה-CC. 





מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה