יום שלישי, 15 במאי 2012

Tuckin’ & Sparkin'


לא משנה כמה פלטפורמות S אנחנו מפרסמים כאן, זה אף פעם לא נמאס! הן אולי לא Cup Of Tea של כל אחד, אבל אי אפשר להכחיש שהן נראות מדהים עם סטאנס נכון, במיוחד S14. ניסאן ספציפית הזאת שייכת לדניאל הרדינג מדרום קליפורניה. בעבר הוא היה הבעלים של פרלוד 97', אך מהר מאוד הוא קיבל את הדחף לעבור להנעה אחורית, שם הניסאן שלו נכנסה לתמונה. כאשר דניאל רכש אותה, היא הייתה במצב די גרוע. אנחנו מדברים על מכונית חבוטה, עם צבע יסוד ו"בודי קיט" מזעזע. מכאן הכל התחיל.





אחד הדברים הראשונים שדניאל עשה לאוטו, זה החלפת הבודי קיט הישן במשהו יותר איכותי, תוצרת Origin, מלווה בשכבת צבע טרי. כמו-כן הוא עשה התקנה פשוטה של מגדש טורבו T25, אבל אז הוא שבר קארטר שמן וגמר את המנוע. בעיות "קטנות" האלה הביאו אותו להחלטה לבנות את המנוע כמו שצריך, העבודה נעשתה על ידי אנדרו מולינה מ-Garage Boso. הוא עשה עבודה מצוינת והמכונית של דניאל שוב חזרה לכביש עם התקנת טורבו T28 חדש. דניאל הספיק לעשות את כל זה לפני שהתחיל את הלימודים במכללה. למרבה הצער, שבוע בלבד אחרי שקיבל את המכונית אחרי הבניה, משאית פגעה בה בצד של הנוסע. כפי שאתם יכולים לדמיין, זה החזיר את דניאל כמה צעדים אחורה והוא היה צריך לחשוב מחדש לא רק בנוגע למה שהוא רוצה לעשות עם המכונית, אלא גם על מצבו הכלכלי.



למרבה המזל, לאחר מספר חודשים, דניאל החליט שהגיע הזמן לחזור ולעשות את הכל אפילו טוב יותר מאשר בפעם הראשונה. קודם כל הוא החליט שהוא רוצה להיות יותר רחב, מסגנון ה-widebody. אינספור שעות הושקעו בעבודת פחחות, במיוחד כאשר הגיע הזמן להתחיל לעצב את פתחי הכנף הקדמית. דניאל הצליח למצוא ולקנות פגוש קדמי של Vertex Lang שהיה במצב רע, אבל אחרי עבודה קטנה וכמה תיקונים, הוא חזר להיות "בריא ושלם". כמובן שהכל התחיל מהסבת פרונט Kouki ולאט לאט המשיך אל הכנפיים המורחבות ב-20 מ"מ, פגוש קדמי של Vertex ומכסה מנוע קארבון של VIS עם נועלי Aerocatch. 



אחרי שעבודת חוץ הסתיימה, הגיע הזמן לעבור לגלגלים, צמיגים ומתלים. דניאל החליט ללכת על Varrstoen. הוא אומר שרוב האנשים לא מתקינים גלגלי 19", אבל הוא החליט לתת לזה סיכוי ולנסות אותם, בסופו של דבר הוא מאוד אהב איך הם נראים על האוטו והחליט להשאיר אותם. לאלה שרוצים לדעת את המפרט המדויק של הגלגלים: אתם מסתכלים על סט של Varrstoen 1.1.2 במידות 19X10.5 עם אופסט 12 קדימה ו-19X11 עם אופסט סופי 15 מאחור. את ההנמכה למכונית של דניאל מספק סט קוילאוברים Greddy Type S (לא להתבלבל עם הפורק :-) ), אליהם נוספו עוד כמה מוטות פה ושם, תוצרת Megan ומוט גישור עליון מקורי של ניסאן.



ברצינות, למכונית הזאת יש פיטמנט מדהים! אם לשפוט לפי התמונות, שינוי קאסטום והרחבת הכנפיים האחוריות זה היה צעד חכם, הוא יוכל להכניס לשם סט גלגלים אפילו עוד יותר אגרסיבי בעתיד, אם יתחשק לו. האפשרויות הן אינסופיות, אנחנו אוהבים את הדרך בה דניאל חושב על הדברים. אם הוא היה מתקין גלגלי 18", האוטו היה ממש שוכב על הרצפה.







המכונית מעולם לא עלתה על דיינו, היא דוחפת את הבוסט המקורי, שזה בערך 7 PSI, מה שמספק כ-230 כ"ס. אבל זה מספיק לדניאל, המכונית הזאת היא מכונית מרוץ, היא הדיילי שלו, והיא בכל זאת מצליחה לסובב ראשים. 



וזה מביא אותנו אל השלב הנוכחי של המכונית. אולי לא תשמחו לשמוע את זה, אבל רק כמה ימים אחרי שהתמונות האלה צולמו, דניאל מכר את המכונית. דניאל אומר שהוא מכר אותה כי יש לו תוכניות להתחיל פרויקט חדש על לקסוס LS400 בסגנון VIP. ככל הנראה, בנוסף הוא ירכוש עוד S לפרויקט מתמשך בזמנו החופשי, אבל זה לא יקרה כל כך מהר.















מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה