יום חמישי, 24 במאי 2012

A rare visitor


כך יצא שמכוניות של היצרן צ'כי, סקודה, לא מבקרות אצלנו בבלוג לעתים קרובות. זה לא קשור לאיך שאנחנו מתייחסים אליהן או כי אנחנו מזלזלים בהן חלילה, אלא כי פשוט הן חשקניות מאוד נדירות במגרש המשחקים של סצנת ה-VDub. וזאת הסיבה שיהיה נחמד כפליים לספר לכם דווקא עליה, ואם להיות ספציפיים - מדובר בסקודה פאביה MK1.



למען האמת, הדור הראשון של פאביה הוא החביב עלינו. קווי עיצוב שלה שידרו משהו מאוד חינני, אלגנטי ואפילו מושך, כשמדובר בגרסת VRS.



קטנטנה הזאת עברה לא מעט שינויים ושיפורים, לא נשאר בה הרבה מ"חבילת היצרן". אבל יחד עם זאת, קשה לקרוא לה "משופרת מהתחת", כי אין כאן שום דבר מוגזם או מצועצע. אבל מתלי אוויר וגלגלי Gotti עושים את כל ההבדל ומבליטים אותה משאר האחיות.





נתחיל מבחוץ, שם המכונית מתהדרת בפגושים קדמי ואחורי וגם ספוילר מ-VRS הקרבית. פנסים קדמיים ואחוריים הוחלפו לדגמים אחרים, משנתונים גבוהים היותר. גג עבר גילוח והחלקה מאסיביים, מתחת לפגוש התמקם ספליטר של לאון קופרה R ולבסוף היא עברה צביעה כללית.



כדאי גם לשים לב לפנים הרכב, שם תמצאו מושבים של אאודי TT דור 1 שרופדו בעור בגוון קרם.






ולקינוח, מתלי אוויר, כאמור, תוצרת GAS, גלגלי Gotti שני חלקים במידות 16X7 ו-16X8. סט שני של גלגלים הוא רפליקה של BBS LM, אשר גם מאוד מחמיאים לעיצוב של המכונית. 





סה"כ קיבלנו קוקטייל נחמד למדי ממכונית סופר-מיני זולה. מקווים שבעלי סקודה פאביה MK1 יוכלו להעיף מבט נוסף על כלי התחבורה שלהם וישנו בה כמה דברים לטובה.

מקור: vdub.kz

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה