יום רביעי, 23 במאי 2012

Garage Built Show Stopper


בניות כמו זאת תמיד מהוות השראה. מה שהתחיל בתור חתיכת מתכת מיושנת ענקית הפך לאחת המכוניות הנקיות שיצא לנו לסקר אי פעם. טוב, נרחיק לכת ונאמר שהראביט הזאת היא אחת הנקיות שעיניינו ראו אי פעם! יכול להיות כי היא ללא ספק נראית פשוט מדהים או אולי כי זה מראה עד כמה רחוק היא הגיעה מאז שג'ו התחיל לבנות אותה. מה שזה לא יהיה, זה כבוד גדול לחלוק את הארנב MK1 היפה הזה איתכם. אתם תופתעו בענק אם אתם חושבים שאקסטריור נקי וסטאנס נכון זה כל מה שהיא מציעה. גלגלו למטה ותדעו יותר.





כאשר ג'ו לראשונה התחיל את הפרויקט שלו, זה היה ממש דף ציור ריק. גם אם הצבע Mars Red היה דהוי (אם אפשר לקרוא לזה צבע..), שלדה הייתה במצב טוב, נקיה ו-100% ללא חלודה. ג'ו מיד ידע שהוא רוצה להיות נמוך ורחב, אז הוא התחיל למשוך את הקשתות החוצה כמה שיותר בעזרת פטיש. כן, פחות או יותר כל עבודת הפחחות נעשתה בסופו של דבר במוסך של ג'ו, בכוחות עצמו וכמה חברים קרובים בלבד. בכל הכנות, בניות מוסך הן החביבות עלינו, במיוחד כשזה נעשה כמו שצריך.



הרבה דם, יזע ודמעות הושקעו בפרויקט הזה. האקסטריור היה אחד המוקדים המרכזיים כמובן וג'ו ביצע המרת פנסים ראשיים לעגולים וגם הסבה ל-small tail בתור התחלה. דברים נוספים שמורכבים במכונית הם פגוש כרום אירופאי, מראות צד וידיות כרום וכמובן סמני צד הוחלקו. כשאר הכל נעשה, הגיע הזמן להביא את המכונית לצביעה. צביעה נעשתה בתנור והגוון הנבחר היה brilliant red מקטלוג של אאודי R8.



ג'ו גם בילה הרבה זמן במחשבות כדי לבחור את הסט המושלם של הגלגלים לארנב שלו, ובסופו של דבר הוא הלך על BBS RM שעברו ציפוי בלבן. מידות שלהם הן 15X8 ו-15X9 והם יושבים על כריות אוויר מהאסכולה הישנה של פולקסוואגן, אשר מנוהלים על ידי Accuair E-Level. כאשר האוויר יוצא לחלוטין מהכריות, כנפיים מתיישבות על החלק העליון של הצמיגים, ללא מרווח בכלל. שלא לדבר על עד כמה אנחנו אוהבים את הבליטה הקלה של הגלגלים כלפי חוץ! כל הכבוד, עשוי פשוט טוב!





המכונית הייתה אצל ג'ו כ-8 שנים ורק לאחרונה הוא התחיל לעבוד עליה. זה תמיד היה קצת פה ושם, אבל הוא החליט שהגיע הזמן לתת עבודה. טונות של לילות וסופ"שים הוקדשו לבניית המכונית כדי להביא אותה למצב כפי שהיא עכשיו. ג'ו אומר שהראביט שלו בדיוק במצב כפי שהוא היה רוצה שהיא תהיה היישר מהיצרן בזמנו. מכונית קטנה, מנוע גדול. אה, בקשר למנוע, כמעט שכחנו. אתם מסתכלים על 24V VR6 עם חמישה הילוכים הממוקם בתא מוחלק ונקי! יש כאן המון כוח וסגנון. פשוט מדהים, זה כל מה שאנחנו יכולים להגיד.









פנים הרכב כולל דאשבורד של קבריו', זוג טרי של Recaro Trophy וגם גלגל ההגה של שירוקו. ג'ו בחר במסלול פשוט ונקי עם האינטריור וזה נראה ממש טוב. אנחנו לא נתפלא אם ראיתם את המכונית הזאת על השער של איזה מגזין אירופאי מפורסם. ושוב, מה שעושה את זה הרבה יותר טוב, זו העובדה שהיא נבנתה על ידי ג'ו והחברים שלו.





מאז שהוא סיים את המכונית שלו לפני חודשים אחדים, הוא כבר הספיק לזכות בכמה גביעים בקטגוריות שונות של כמה תחרויות. תשומת הלב לפרטים ואיכות, כל זה נמצא כאן וזה נעשה בצורה הטובה ביותר. נשאיר אתכם עם עוד כמה תמונות מדהימות שלה.



















מפרט טכני ורשימת התוספות:


Wheels/Tires/Suspension
15×9 & 15×8 BBS RM powdercoated white
Accuair E-Level Management with old school VW bags



Exterior
single circle conversion
small tail conversion
chrome euro bumpers
chrome flag mirrors and handles
pulled fenders
shaved markers
painted audi brilliant red



Interior
cabby dash
recaro trophys
scirocco steering wheel



Engine

תגובה 1: