יום ראשון, 20 במאי 2012

Teal With It!: Robert Langelier’s E30


הדבר הטוב ביותר בבניות נועזות כמו של רוברט (Woobie) הוא עד כמה הן משקפות את בוראם. מכוניות כמו ה-E30 של וובי הן יותר צורת הביטוי העצמי ולא תחכום מכני וידע; אבל שזה לא יטעה אתכם, הושקעו טונות של זמן עם מברג וראצ'ט ביד מתחת למכה המנוע של ה-E30 הזאת.







כאשר לוובי הייתה את המכונית הראשונה שלו, היא הייתה רחוקה שנות אור מה-E30, ליתר דיוק זאת הייתה ניסאן מקסימה. נהיגה במקסימה מאוד שעממה את וובי וזמן קצר לאחר הרכישה הוא מכר אותה והחליט שהבחירה שלו תהיה, כמובן, E30. הוא רצה משהו שלא היה אצל הרבה אשנים בתחום ותודה לאל, הייתה לו את כל התמיכה של אביו, שהניע אותו במהלך הפרויקט. הוא מצא את המכונית בחודש אפריל של 2010, מנקודה זו ואילך הפרויקט התחיל.





ההשפעה הגדולה ביותר בבניה שלו הייתה מחברים שלו, שפתחו מועדון רכב קטן, אשר התבסס בעיקר בסצנת הסטאנס. אחרי המקסימה שלו, וובי רצה משהו שיעזור לו להציג את החזון של הפיטמנט המושלם שהיה לו בראש. התוספות הצנועות הראשונות של ה-E30 הגיעו בצורת סט גלגלי XXR 002 במידה 15X8. כפי שאתם יכולים לראות, ככל שהוא התקדם עם המכונית, הוא מצא סט גלגלים שאיתם יוכל להשיג את הפיטמנט המושלם, מלווה בסט מתלי אוויר בהתאמה אישית. BBS RS במידה 16X8 נתנו לא את הסטאנס המדהים, גם מקדימה וגם מאחור. 





במהרה וובי התחיל להבין שהאמינות, או היעדרה, של M20B25 גורמת לו לפזול לכיוון הסבת מנוע. הוא שקל כמה אופציות ולאחר דיונים רבים הוחלט לפנק את ה-E30 ב-M50B25TU, שירד מ-E36 שנת 95. זה לא משהו מהיר בטירוף, אבל זה בהחלט שדרוג מ-M20B25 המקורי והוא הרבה יותר אמין.





ברגע שמכסה המנוע עולה למעלה, כמויות גדולות של אנשים מתחילים לזרום לכיוון ה-E30 בצבע Breeze Mica מקטלוג של פורד אוסטרליה. אחרי שוובי השתיל את ה-M50B25TU, הוא החליט לעשות קצת סדר בתא המנוע ו"גילח" את כולו. זו הייתה הפעם הראשונה שוובי אי פעם פירק את הכל והשתיל מנוע במכונית, את הכל הוא למד תוך כדי התהליך. אחרי שהוא סידר בעיה קטנה בקו הדלק, הוא הניע את הבייבי שלו ומאז ועד היום היא עובדת מושלם.





כיוון שרוב הזמן שוובי נמצא במכונית שלו זה בתא הטייס, הוא לא יכל להיות בלי משהו יפה גם בפנים. בסופו של דבר הוא התקין סלון Magma מלא של M3 E36. כל מי שיש לו מושבי Vader של M3 E36 יעיד על זה, הם ללא ספק מושבי OEM הכי נוחים שב.מ.וו אי פעם הכניסה למכוניות שלה, נקודה. וובי רצה להגיע לסגנון נקי OEM+ ומאוד אהב אינטריור בצבע חום כהה או קינמון, בכל מכונית. אחרי שהוא התקין את הסלון החדש במכונית שלו, הוא מיד התאהב בו.







העולם מחולק לדעות בנושא Form ו-Function. הטוענים לטובת ה-Function עשוים להיות בעלי אופן טהרן, כאלה שתופסים חזק בשורשים של מורשת המירוצים של מותג מסוים. הטוענים לטובת Form רשאים להשתמש במכונית כמו דף ציור ריק, כדי לבטא את עצמם דרך עיצוב וסגנון הרכב. לא משנה מה המקרה כאן, ה-E30 של רוברט היא דוגמה מצוינת לכך: מכונית של מישהו אינה מגדירה מה הוא, אלא מי הוא.





מקור: Canibeat

תגובה 1:

  1. יפייפייה ,מדהימה אין מילים פשוט.

    השבמחק