אתה נכנס לפורום האהוב עליך, לוחץ על קטגוריית הפרוייקטים ובודק את העידכונים האחרונים. רוב העידכונים מובילים אותך למכוניות מאוד מרשימות, כאלה שאפילו הופיעו פעם באיזה מגזין או בלוג (אולי גם שלנו למשל), אבל אז אתה נתקל באשכול פרויקט שהוא בדיוק כמו שהוא נשמע - פרויקט. אלה הן מכוניות שמישהו הציל מגריטה או מבעלים רשלנים, כדי ליצור מכונית בולטת, ולא רק בזכות רשימת השיפורים יותר ארוכה מכמות המילים שיש במילון או בזכות הגלגלים בשווי יותר יקר מאשר היהלומים שבכתר המלכה.
כאשר קית' שם את ידיו על הארנב הזה, הוא ידע שמחכה לו עבודה רצינית איתו, כי הוא הגיע אליו למעשה רק עם מנוע 1.6 דיזל ושני מושבים קדמיים. רוב האנשים היו רוכשים אינטריור שלם של הדור הזה, מתקינים באוטו ועוברים לשלב הבא, אבל לא קית'. מחסור בחלקי הפנים הובילו אותו ליצירת פאנלים לדלתות, גג, דיפונים וקונסולה מרכזית. לגבי החלק האחורי, קית' החליט שהוא לא רוצה להחזיר לשם את המושבים, במקום זה הוא יצר רצפת פרקט שמשמשת אותו היטב.
כשהגיע השלב לנקות את תא המנוע, קית' החליט להשאיר את המנוע דיזל 1.6 ל', בזמן שרוב האנשים היו בשניה מעיפים אותו ומחליפים אותו במשהו אחר, אבל הוא פשוט אהב את הצליל של המנוע והוא היה מאוד חסכוני. מה שיצא בסוף, זה שהמנוע המיושן והמעשן התמקם במרכזו של תא נקי וחלק ולמרות שכל העבודה נעשתה במהלך החורף, עם גשמים ושאר הפינוקים, התוצאה הסופית הייתה מדהימה והעבודה השתלמה.
עם כל מה שקורה עם המכונית הזאת מבפנים ומבחוץ, נראה שלקית' באמת היו תוכניות עבורה. התוכנית המקורית שלו הייתה לבנות מכונית פשוטה לשייט איתה בחופים, להשתמש בה ולהנות ממנה. רצפת עץ נבנתה לא רק כדי שתראה טוב, אלא בשביל שיהיה קל לנקות אותה אחרי יום בחוף הים. וגם הגגון עם הגלשן זה לא רק לתפאורה, אלא פריטים שימושיים לחלוטין. אז אולי המכונית הזאת לא מציגה רשימה ארוכה של שיפורים ותוספות, ואולי הגלגלים שלה לא עלו כפליים מערכה, אבל זאת מכונית שנבנתה לנסיעות יומיומיות והנאות יומיומיות. הראביט MK1 של קית' היא דוגמה מעולה לאיך שסצנת המכוניות צריכה להיות, מכוניות שבנויות לנסיעה ולהנאה ולא רק כדי שתעמוד במוסך או במחסן, מחכה ליום שמש כדי לצאת החוצה ולהתרברב ברשימת השיפורים שלה, אז קחו את זה לתשומת לבכם.
מקור: Canibeat
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה