במשך השנים יצא לנו לראות כמה בניות מעניינות, כמה מהן הלכו לכיוון של מראה וחלק מהן הלכו לכיוון של פונקציונליות. ישנם הרבה אנשים בסצנת הרכבים בעולם שמעדיפים ללכת על כיוון המראה מאשר הפונקציונליות. אבל שיין קאברל, הבעלים של המיאטה החולנית הזאת ממש לא מסכים איתם ומנסה לראות למה הרבה יותר חשוב ללכת על פונקציונליות מאשר מראה.
שיין החל את הבניה של המיאטה שלו בעיקר כדי שתשמש אותו ליומיום בגלל שזה היה המקור תחבורה העיקרי שלו. השינוי בצורת החשיבה של שיין החל כאשר הוא נתקל באשכול בפורום של הונדה-טק שהראה פרויקט על מיאטה שמאד השפיע עליו. לאחר שקרא את כל העמודים באשכול הזה הוא החליט למכור את הסיביק שלו ולמרבה המזל שבוע לאחר מכן אח שלו קנה אותה ממנו. עם הכסף ביד הוא החל לחפש את המיאטה המושלמת. בלוח מודעות המכירה שיין ניתקל במודעה על מיאטה נדירה משנת 1991 בצבע British Racing Green שמספרה היה 3573 מתוך 4000 שיוצרו. הרכב נישלח לנמל במונטריאול ששם שיין אסף את הרכב ונסע בו אל ביתו, ומפה מתחיל כל הסיפור.
ההחלטה שלו ללכת על המיאטה הספציפית הזאת הייתה בעיקר בגלל העובדה שזה לא היה נפוץ לראות מיאטה עם הנמכה כל כך אגרסיבית כמו שבדרך כלל אפשר לראות על 240SX או על הונדות. כרגע הרכב נימצא בגובה ששיין מאד שמח לגביו, שיין אומר שהחלק הכי אהוב עליו ברכב הוא הצנרת שהיא בניה של RSR EX Mag II. והחלק הכי קשה היה לשלב בין הגלגלים ומידת הצמיגים, מידת הצמיגים המקורית שניסה להתאים הייתה 195/45/15 של Toyo t1r אבל זה לא כל כך עבד לו אז הוא הלך בסוף על מידה 195/50/15 של Falken 912 שהיה הרבה יותר קל להתאים למידת הגלגלים.
אם יש משהו שהוא היה עושה אחרת זה כניראה הכנפיים, הוא היה בוחר במקוריות וגלגלים במידה של 15X9.5 לכל הרכב. סצנת VW מאד השפיע על שיין ואת זה ניתן לראות בקלות על מראה הרכב שלו. ומה מצפה בעתיד של המיאטה? שיין שוקל להפוך את הרכב לרכב מסלול ולשפר את האחיזה עוד יותר.
בינתיים קבלו את הרשימה המלאה של מה שמורכב ברכב.
מנוע (B6ZE)
- Maruha Motors Adjustable Cam Gears
- Maruha Motors Carbon Fiber Cam Gear Cover
- Maruha Motors Oil Pan Baffle
- Maruha Motors IRTB Air Filters
- Maruha Motors Samco British Racing Green Radiator Hoses
- Jenvey IRTB
- Jenvey 45mm Airhorns
- Garage502 Oil Filler Cap
- Maxim Works Headers
- Toyota Corolla COPS
- Weapon R Engine Torque Damper
- Carbing Oil Catch Can
- FM Titanium Retainer`s
- FM 1mm Over Sized Stainless Steel Valves
- Mazdaspeed Competition Motor Mounts
- Main Bearings ACL Race
- HKS 256/264 Cams
- Gates Racing Timing Belt
- 79mm 10.6:1 Supertech Pistons
- Forged Crankshaft
- ARP Headstuds
- ARP Main Studs
- Eagle Connecting Rods
- Mishimoto Aluminum Radiator
- Mishimoto Fan Shroud
- Precision 330cc Injectors
- Tomei FPR
- Aeroquip Starlite Racing Fuel Hoses
- RSR EX MagII Catback
- Enthuza Car Test Pipe
- Megasquirt PNP Standalone ECU
אחיזה:
- Miata Torsen 3:90 Rear Differential
- 1.8L Rear Axles
- 1.8L Drive shaft
- Exedy Stage 2 Clutch
- Maruha Motors Lightweight Chromoly Flywheel
- Stance GR+ Coilovers
- Energy Suspension Master Bushing Kit
- Megan Racing Rear Adjustable Camber Arms
צמיגים בלמים:
- Work Meister CR01 15×10.5 et-22
- Falken 912 195/50/15
- Brembo Blanks
- Hawk HP+ Pads
פנים הרכב:
- Nardi Wood Classico 360mm
- Joyfast Short Shift Knob
- AEM Wideband Uego
- AEM Digital Water Temp Gauge
- Broadway Rear View Mirror
- Hard Dogg Hardcore M2 Roll Bar
- Nardi Wood Handbrake
חוץ הרכב:
- Jubiride Fender flares
- Garage Vary Headlight Cover
- Trap 100mm Front Lip
- Project G G-Wing Hardtop Spoiler
בינתיים קבלו אל שלל התמונות (יש המון כאילו)
מקור: Canibeat
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה