יום חמישי, 26 ביולי 2012

Dare to be different


עבור אנדרו, כמו אצל רובנו, הכל התחיל בגיל מאוד צעיר. למעשה הוא היה רק בן 15 כאשר הוא קיבל מפתחות למכונית הראשונה שלו. לפני כן הוא נהג לשחק באופנועים ומכוניות קארטינג. כשאנחנו אומרים "לחשק", אנחנו מתכוונים שהוא שום דבר מזה לא היה אצלו במצב מקורי. הבחור הזה הוא לגמרי motor head. אבל זה לא חדש אצלו במשפחה, כיוון שכולם היו בקטע של מכוניות. לשמור על מנוע במצב מקורי זה ממש לא בשביל אנדרו. תמונות מדברות בעד עצמן.





"רק מלהסתכל על חניה גדולה מלאה בהמון מכוניות מושקעות, כאשר כל אחת הציגה משהו שונה, זה מאוד השפיע עליי. מכוניות שנראות טוב עם איזה סט של גלגלים זה מגניב, אבל כאשר מנמיכים אותן לרצפה ומוסיפים קצת קאמבר, עושים איתן משהו שאף אחד לפני זה לא עשה, זה מגניב עוד יותר! תמיד ניסיתי להיות שונה. תמיד רציתי לעשות משהו שאף אחד לא עשה לפני כן."



רואים? הוא לא משחק משחקים. הוא הפך לממש רציני כאשר הלביש את האימפרזה "עיני חרק" שלו בגלגלי Work Meister S1 שלושה חלקים, במידות 18X10 עם ליפ 3.2" קדימה ו-18X10 עם ליפ 4.2" אחורה. אנשים אמרו לו שזה לא היה רעיון טוב, זה היה יותר מדי "כחול" כדבריהם. אבל הוא המשיך לממש את הרעיונות שלו ולהוסיף לאקסטריור חלקים איכותיים שונים כגון ליפ קדמי Kaminari, פנסי חזית JDM STI, כונס אוויר JDM STI, מכסה תא המטען Demon ודיפיוזר מקרבון. אה כן...בגלל שבימינו מתלים נחשבים לחלק מאוד חשוב במראה הכללי של כל מכונית, אנדרו התקין קוילאוברים של Cusco, סט אנטירולים קדמי ואחורי של Hotchkis, מוטות endlinks מתכווננים...וכריות אוויר. כן כן, סובארו עם כלוב התהפכות וכריות אוויר. מישהו אמר "חילול קודש"? (סתם צוחקים...). אז באופן כללי מתקבלת חבילה של חלקים איכותיים על מכונית איכותית. בעינינו, האימפרזה הזאת בהשראת JDM פשוט תאווה לעיניים. תודו שאתם גם אוהבים אותה. בנוגע לפנים הרכב, אז התוספות הן: כלוב התהפכות 6 נקודות של Cusco, הגה של MOMO, שעונים של STI, טורבו טיימר של Blitz, ידית הילוכים של STI, כמה חלקי פנים נוספים של STI, שטיחים של STI, פרקט עץ בתא המטען ושורט שיפטר של Cusco. 



ואחרון אחרון חביב - שיפורי מנוע: רדיאטור אלומיניום של Mizu, אינטרקולר של STI, אפ-פייפ של HKS, דאון פייפ של TiTek וחלק האחורי של הצנרת של Blitz nur spec R.









מקור: whipschocolate

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה