יום רביעי, 25 ביולי 2012

Autocon 2012


אלה מכם שנמצאים בסצנה מספיק זמן ועוקבים אחרי המתרחש בחו"ל, בטח זוכרים את האירועים כמו Hot Import Nights ו-NOPI, זה היה מאוד מחתרתי בשביל להתחבר לזה. רבים יעידו על העובדה כי אותם הימים כבר חלפו ואירועים מוטוריים רבים אחרים ניסו לשחזר אירועים מהסוג הזה, אך נכשלו. אפילו Hot Import Nights בעצמם ניסו לעשות קאמבק בשנתיים האחרונות, אבל לדעתנו הם לא הצליחו לשחזר את המהות הטהורה מפגש מכוניות. במילה "מהות" אנחנו מתכוונים למשהו ממש פשוט, מפגש מכוניות (על פי רוב) רק בשביל המכוניות. כמו-כן מפגשי מכוניות יצאו מהמחתרת עם הזמן ועדיין יש מתקיימים מפגשים איכותיים למדי. Nisei Showoff Car Show הוא אחד האירועים האיכותיים שקיימים עד היום ואם נגיד לכם שאירוע צעיר כמו Autocon הוא באותה רמה וניתן להשוות אותו ל-Nisei Showoff Car Show, אנחנו נשקר. עם זאת, אפשר לומר ש-Autocon הצליח להגיע לאותה המהות הטהורה שאבדה לאורך השנים, כאשר מפגשי מכוניות הפכו ליותר מיינסטרים.





לוקח הרבה זמן ומאמץ כדי לארגן אירוע שמכיל כמה מאות מכוניות איכותיות. נסו לארגן מפגש מקומי גדול רק בשביל לקבל קמצוץ של מושג כמה זה קשה לעקוב אחרי כל מה שמתרחש כדי פשוט להמשיך.

טוב, הגיע הזמן שפשוט נעבור אל התמונות מהמפגש Autocon 2012.








הסובי הזאת צבועה בגוון שחור מטאלי וזה נראה כאילו שהיא הרגע יצאה מהצביעה.






























בואו נדבר על קאמבר...






גימור של הגלגלים האלה ממש יפה!




לא רע, אפילו עם הציפוי המטורף הזה!






כל הצוות של LTBMW.






טויוטה טונדרה של LTBMW עם גלגלי Volk.








מיני משופרות זה דבר די נדיר. המיני קופר S של LTBMW עם גלגלי CCW ובלמים של Stoptech נראית לגמרי נחמדה ונקיה.















כמות מכובדת של FRS הגיעה לאירוע. יש לנו הרגשה שהשנה הולכת להיות השנה של FRS/BRZ.




G עם מנוע בנוי.












קיט מקורי של Veilside ל-NSX. קיט עצמו עולה בערך כפול ממחיר של NSX משומשת בארה"ב בימינו. איכות מדהימה!

כל עוד המפגשים של Autocon ישארו לא נגועים בתאוות בצע ותצמד למטרות העיקריות שלה, שזה מפגש מכוניות נטו, אפשר להגיד שיש לזה עתיד מזהיר. מפגש מכוניות אמור להיות מוקדש למכוניות ואין צורך בהסחות דעת שונות אחרות שאינן קשורות למכוניות. כל מה שצריך בשביל מפגש איכותי זה מכוניות איכותיות, אנשים ואווירה מהנה.























































































מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה