יום ראשון, 29 ביולי 2012

Illownois // Juan Tamayo’s Acura RSX


שינוי הוא כוח מתמיד ורב עוצמה ועדיין אנו נוטים לשים לב אליו לעתים רחוקות. זה קיים בכל אחד מאיתנו, אנחנו תמיד מנסים לשנות את מהלך חיינו והמכוניות שלנו כמובן משקפות את השינוי בנו. לפעמים המכוניות הופכות לאקסטרימליות ולפעמים הן פשוט מתאימות לטעם האישי ולצרכים שלנו. בלי קשר לפרק הזמן שלוקח להגיע לקו הסיום (אם יש דבר כזה) או כמה רחוק הפרויקט צריך להגיע, תמיד נחמד לצפות בתהליך המתרחש.





הונדה/אקורה אינטגרה בעצמה חוותה הרבה שינויים מאז השקתה בשנות ה-80, אחד מהם הוא שינוי השם ל-RSX בשוק האמריקאי. אנחנו אוהבים את RSX, בדוק כמו שחיבבנו את הדורות הקודמים שלה. דור ה-DC5 הביא איתו הרבה הנאה ואישיות ספורטיבית של הדורות DA ו-DC לתוך השינוי האישי של אקורה, בזמן שהיא הפכה להיות מותג יוקרה בעיקר. 



RSX-S שנת 05 של חואן טמאיו היא דוגמה סופר נקיה והיא עברה לא מעט שינויים בבעלותו. הוא חש משיכה לסגנון הסטאנס והפיטמנט לפני כ-5 שנים והספיק כבר להחליף את הגלגלים מספר פעמים, כאשר כל סט הפך ליותר ויותר אגרסיבי מקודמתו. למרות ההתעניינות שלו בתחום האודיו לרכב, שנמשכה זמן קצר, חואן לגמרי התמקד בבנית המכונית שלו בדיוק איך שהוא רצה. זה התחיל מסט של Rota Torque, אשר נשלחו לגמלאות ובמקומם הגיעו 5Zigen FN01R-Cs. חואן אומר שהוא לא היה מרוצה מאיך שהצמיגים שלו נראו על שני הסטים האלה, מה שבסופו של דבר הביא אותו לסט הנוכחי, Varrstoen 2.2.1.



חברתו של חואן עזרה לו בפתרון לבעיית הצמיגים, היא רכשה לו סט צמיגי Federal במידות 215/40/18 ו-225/40/18 מסדנת Fizz Motorsports. אחרי שהצמיגים נמתחו על הגלגלים במידות 18X9.5 +12 ו-18X10.5 +15, פנים הגלגלים הקעורים קיבלו דגש כנגד פרופיל המכונית והתוצאה הסופית נראית פשוט מדהים! זה ממש לא קל להלביש גלגלים כה אגרסיביים על RSX. עם קרוב ל-5 מעלות של קאמבר שלילי מאחור, הסט אפ הזה היה זקוק למתיחת כנפיים.



הרבה תשומת לב הוקדשה לאקסטריור של המכונית. החלק הבולט ביותר הוא קיט שלם של A-Spec עם ליפ קדמי של אימפרזה STI V-Limited. באופן אישי הופתענו לראות עד כמה שהליפ של אימפרזה מתאים וזורם עם ה-RSX. 



קוילאוברים Function Form Type-2 עוזרים לבודי לשבת ממש על הצמיג!




אבל חואן לא עצר רק בקוילאוברים. מוטות פיתול של Hotchkis מפחיתים משמעותית את זוויות הגלגול בעוד שמוטות גישור של Mugen ו-Cusco מקשיחים את מרכב ה-DC5. מוטות קאמבר אחוריים של Hard Race נותנים לו את אפשרות הכיוונון כשהוא צריך להתאים את הגלגלים.



מנוע K20A2 זכה גם הוא בקצת שיפורים פשוטים. חואן הגדיל את יכולת הנשימה של ה-K עם האינטייק של Injen. סעפת פליטה והצנרת הם שני המרכיבים מתוצרת Buddy Club.



פשוט אי אפשר לטעות עם השילוב הקלאסי של גלגלים לבנים לגמרי על מכונית שחורה. הניגודיות החזקה בשילוב עם קווי העיצוב המקוריים של המרכב תופסים את העין שלך בדיוק בדרך הנכונה. 



אנשים משום מה מאוד שונאים את הגלגלים של Varrstoen ורפליקות אחרות. חואן אומר שהוא מאמין במשפט שזה לא משנה מה יש לך, אלא איך אתה מציג את זה. המילים האלה נכונות במיוחד עבור אלה הקשורים לסצנת הפיטמנט.



שינוי זה משהו קבוע. חואן כבר מתכנן פרויקט חדש בצורת סדאן עם מתלי אוויר. הוא לא נתן עוד פרטים, אבל אנחנו בטוחים שהוא יעשה את זה בסגנון שלו. אולי החברה שלו גם תגנה לו סט צמיגים חדש למכונית הזאת..אולי.



מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה