ישנם רכבים שבונים אותם בעיקר כדי שיעמדו רוב הזמן מכוסים ויצאו לאור רק באירועים גדולים, חלק נבנים כדי לנסוע ביומיום בצורה אמינה, וחלק בשביל לשלוט במסלול. לכל אחד מהם יש אישיות ייחודית משלה. לגולף MK3 של טראביס דייק יש קצת יותר מאישיות אחת וכל אחת מיוחדת במינה.
במשך שלוש שנים הרכב עמד מתחת לעץ, עם השנים הוא החל כבר להחליד ולהירקב. בדיוק בשלב שהבעלים רצה לזרוק את הרכב לפירוק, טראביס מצא אותו בפורום רכבים מקומי וביקש מחברו הלוואה כדי לקנות את הרכב. במשך השבוע טראביס החל לעבוד כדי להחזיר את ההלוואה, ומצא בבעלותו גולף MK3.
הגולף לא הייתה במצב מזהיר במיוחד. הסטארטר לא עבד, הרוורס לא עבד, חלודה בהרבה מקומות וזה רק חלק מהדברים, לטראביס הייתה הרבה עבודה לעשות. דייב אריס חבר טוב של טראביס עזר לו להחליף את הסטארטר כדי להחזיר את הרכב לכביש, מאותו הרגע טראביס נסע בו ביומיום.
טראביס לא בזבז זמן וישר החל לחפש חלקי פנים של האחות הגדולה של הגולף, Vento, ועוד כמה חלקים שהוא חיפש בפירוקיות. פנים הרכב והרוורס היו הדברים העיקריים ברשימת הדברים הדחופים לעשות. הוא לא התלהב מזה שכל פעם היה עליו לדחוף את הרכב אחורה בעצמו. עם קצת עזרה מחבריו הגיר פורק וסודר והרכב חזר לנסוע רוורס כמו שהוא אמור. באחת הנסיעות שלו בשנה שעברה טראביס היה מעורב בתאונת דרכים קטנה ביחד עם דוב שהחליט לחצות את הכביש. עם הרבה עזרה מהחברים שלו הרכב עם קצת תיקוני צבע חזר לכביש תוך שבוע.
לאחרונה טראביס החליף חלק מהפנים של הרכב, דיפוני דלתות של דגם ה-GLX ומושבים שנלקחו מגולף ספורט. לטראביס יש כישרון מיוחד של ציור. הוא רשם בצורה יפה Volkswagen על תא הכפפות שלו, וציור של הקבוצה שהוא אוהב על תא הדלק ועוד כמה נגיעות קטנות פה ושם. בנוסף הגריל הקדמי הוחלף לגריל של GTI פנסי הערפל נצבעו בצהוב, וצנרת בגודל 2.25 הורכבה על הרכב.
אפילו לבחירה של הגלגלים יש סיפור מעניין. סט גלגלים של Momo Stars ניתנו לו במתנה במצב נוראי, לאחד הגלגלים היה חסר חלק שלם מהליפ שלו. בעזרת סט גלגלים נוסף שהיה לטראביס, הוא ואביו הצליחו לחתוך ולהשלים את החלק החסר, ובעזרת חבריו הגלגלים שופצו ונצבעו והיו כמו חדשים, טראביס עשה טיול במיוחד עם הסט גלגלי פראנקינשטיין האילו כדי לראות איך הם מתנהגים, הגלגלים מאד הפתיעו את טראביס בכך שהיו מאוזנים ויציבים.
לפני מפגש רכבים גדול שמתקיים מידי שנה בדטרוייט, טראביס החליט לעשות כמה שינויים ברכב, הוא החליט להכין קאפות מיוחדות לסט גלגלים שלו, כמו כן לפני המפגש הוא החליף את הכבל קלאץ' שנחלש עם השנים ודאג שהרכב יגיע למפגש באמינות. בלילה לפני המפגש טראביס יצא מהעבודה והחל לנסוע הביתה, עשן התחיל להעלות מהדשבורד שלו. הוא החליט להחנות את הרכב במגרש חניה למשך הסופ"ש ולא להגיע איתו למפגש.
כאשר חזר מהמפגש עם חבריו, טראביס החליף את הכבילה השרופה והחל לחפש חלקים כדי לסיים את הבניה של הרכב שלו. הגולף ממש רחוקה מלהיות גמורה, אבל העבודה שהושקעה ברכב הזה עד עכשיו מאד מוערכת. עיצוב בסגנון סצנת היורו והאהבה שהושקעו ברכב החזירו אותו ממצב של מוות למצב של רכב יומיומי שגם ניראה לא רע בכלל. עם כל התכניות שמצפות לרכב בעתיד, זה צפוי שאנחנו עוד נשמע עליו בסצנת היורו.
רשימת השיפורים והשינויים שנעשו ברכב:
Vento Dash
GLX leather door cards
Momo Stars 15×7
Custom 2.25 cat back exhaust
Hand Painted Accents
Oil Pan W/ Welded on Skid Plate
Raceland Ultimo’s
Wood Floor Trunk
Leather suede Recaro seats
Upper Glove Box
Rusted Rivited Fender
Euro Turns
Plaid Headliner
Black ABC Pillars
Cetercaps made from 13″ vw steelies
GTI dual chamber headlights with yellow highs
VR Lip
מקור: euromedian
ווואללה כתבה מאוד מעניינת , שיהיה לו בהצלחה בהמשך.
השבמחק