אני זוכר את הפעם הראשונה שראיתי הונדה CR-Z במציאות מתגלגלת על הכביש המהיר, מקורית לחלוטין, עוד עם ניילונים. קווי העיצוב שלה היו כל כך מלוטשים ואגרסיביים. מאוד סיקרן אותי אז לראות מה יעשו בקהילת חובבי הרכב והשיפורים עם הפלטפורמה ההיברידית החדשה.
ארמנדה זוקיש מג'קסונוויל, פלורידה, כנראה הרגישה את אותו הדבר כמוני לגבי ה-CR-Z, כי היא רכשה אחת כזאת אחרי שהצליחה להפוך את ה-S2000 שנת 03 שלה. "היא נראתה הכי ספורטיבית בסוכנות...וגם רציתי לחסוך בהוצאות דלק", היא אומרת. ארמנדה אינה חדשה בסצנת השיפורים והיא משתייכת לקהילת חובבי Form>Function, ועל זה יעיד פורד פוקוס שלה, שהיה מצויד בקאמבר חולני של 8 מעלות. אבל מאז ה-S2000, היא שינתה פאזה ופנתה לכיוון הפרקטיות המכוניות. "אחד האנשים שהשפיע עליי הכי הרבה הוא דרק ווילר (Derek Wheeler). הוא הראה לי שסטאנס זאת לא האופציה היחידה שיש". אחרי התאונה ארמנדה הבינה שהיא לא הולכת לקנות עוד S2000, ההונדה CR-Z הייתה אופציה מעולה עבורה כרכב להסתובב בו בעיר.
בתור סטודנטית בעלת תקציב מוגבל, ה-CR-Z של ארמנדה רחוקה מלהיראות כפי שהייתה רוצה. עם זאת, ההיברידית שלה יושבת נמוך על קוילאוברים של BC Racing בהתאמה אישית, אשר מאוד מחמיאים לגלגלי Work Meister S1 שלושה חלקים. מקדימה, הגלגלים הפכו מ-18X7.5 ל-18X8 עם אופסט 41 ואילו מאחור המידה היא 18X9 עם אופסט 43. עם ליפ קדמי מקארבון מתוצרת JDP Engineering, קיט יניקת אוויר קר של Injen, מדבקות ברוח JDM, ידית הילוכים שונה ועוד כמה תוספות, ארמנדה רק הדגישה את המראה האגרסיבי של ה-CR-Z מבלי לפגוע בפונקציונליות שלה.
ארמנדה לא מתכוונת לעצור כאן, יש לה עוד כמה תוכניות עתידיות לגבי הרכב שלה, זה כולל או מגדש טורבו או החלפת מנוע לסדרת K, כדי שתוכל להנות גם במסלול. ברשותה רשימה די ארוכה של חלקים שהייתה רוצה להתקין ברכב שלה, בין היתר פלאטות אלומיניום להגנת תחתית הרכב, כלוב התהפכות, קיט c-west, פנסים ראשיים JDM והרשימה עוד ארוכה...
אבל לעת עתה היא נהנית מלהסתובב ברחובות של פלורידה במכונית מלוטשת, פשוטה ונקיה.
מקור: Canibeat
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה