יום ראשון, 1 ביולי 2012

Without the hole…



ישנו גזע חדש של אנשים בסצנת מכוניות, חלק מכם אולי ימצאו בזה משהו משעשע בזמן שאחרים אולי יסכימו, בזמן שהחוק הישראלי לספורט המוטורי לא מתקדם לשום מקום (אבל לא נכנס לזה), ישנו אוסף של חובבי רכב חדש צעירים שחמושים באתרי אינטרנט, בלוגים ופורומים שונים מתחילים להבין שיש דברים שכן אפשר לעשות לרכבים, וההתקדמות שלהם היא בקצב גבוה. פולו תמיד הייתה נחשבת לאנדרדוג במשפחת פולקסווגן, חובבי הקונצרן  לא ראו בהן כפוטנציאל כלשהו ליופי או אופי, ולרוב זה היה נגמר ברכב שפשוט נראה מגוחך. 





הדור החדש, שרוצה לשפר את המראה של הרכב שלו לא יכול להתלונן על חוסר מידע, חיפוש קצר בגוגל יניב אלפי תמונות ופרוייקטים לכמעט כל רכב אפשרי ויראה את הפוטנציאל שתמון בו, העניין בפולו דור 4 שהיא בין הרכבים הבודדים שלא תמצאו יותר מידי מידע, הצורה של הפולו לא להיט  גדול בסצנת השיפורי יופי ולא בעולם השיפורים של הכח. אולי אם ליפנים או לאמריקאים הייתה ניתנת ההזדמנות לשחק עם הפולו, אז אולי התוצאה הייתה יכול להיות שונה. 


היום היפה והמיקום שהרכב הזה צולם רק מראה על כך שזה יכול להיות בכל מקום בעולם.... בגלל שהביצוע על הפולו הזאת הוא פשוט נהדר. אמט, הבעלים של הפולו הזאת, הוא שייך לגזע החדש, עד כמה שזה נשמע נדוש. הדגם הזה מאד נפוץ באירלנד והרכב הזה צמח מעוד פולו ברחוב לרכב מדהים ביופיו. עולם הרכב כיום מאד מושפע מסצנת היורו שעיקרה אומרת הנמכה עם סטייל, ומראה לכולם איך לעשות את זה בצורה הכי פשוטה והכי קלה ואיך לעשות שינוי ממש גדול לכל רכב מבלי להתאמץ יותר מידי.  מאד קל להסכים שבלי כל עולם האינטרנט, אמט ורבים אחרים היו הולכים לאיבוד בין כל האפשרויות של שיפור רכבים מתנדנדים בתהיות של מה יפה ומה מתאים. 


אנחנו מאד מעריצים את אמט הבעלים של הפולו הזאת, כיוון ברגע שהוא החליט שהוא רוצה לשדרג את המראה של הרכב הוא היה צריך להבין שהוא לבד בכל הסיפור הזה כיוון שהאינטרנט לוקה בחסר כשמדברים בפולו. העובדה היא שהסצנה שוב פעם גדלה, פעם זה היה רק המראה מבלי ביצועים, אבל זה לא הלך ונכשל דיי מהר, אחרי זה היה את ההפך, העיקר הביצועים מבלי שהמראה ישנה..... אבל כעט הסצנה נימצאת בשיא שלה, לעצב רכב כיום זה לא פחות מרשים מלבנות מנוע חזק בצורה מוצלחת. במקרה של אמט  את הפולו הוא צבע בגוון לבן של אאודי והטמבונים הוחלפו לטמבונים של דגם ה-16V.



בחירת הגלגלים המתאימים היא דיי ברירת מחדל כשמדובר ברכב של פולקסוואגן. וכדי שהסט יתן למראה הלבן קצת קונטרסט נבחר סט של BBS RM בגודל 15X8 מאחור ו-15X7 מקדימה, אמצע הגלגלים ניצבע בצבע Candy purple ובשילוב עם ליפ נוצץ וברגים מזהב זה בהחלט עונה על הצרכים הנכונים. בסופו של דבר השינוי הכי גדול נימצא בפרטים הכי קטנים. 



פנים הרכב נשאר מאד מאופק, בחירה מאד סלקטיבית של חלקים כדי לשפר את סביבת הנהג ברכב. עם תרבות הרכבים שגדלה בקצב מסחרר באינטרנט, מאד קל להיכנס לכל אתר אינטרנט ולהזמין את מיטב החידושים ברשת, החוכמה האמיתית היא לדעת לסנן ולבחור מה בדיוק מתאים לרכב של כל אחד מאיתנו, לרוב זה נגמר ברביצה מאד ארוכה מול האינטרנט כדי לבחור את השיפורים שיתנו את המיטב ולא ימאסו עם הזמן, משימה שאמט בהחלט יכול לסמן בה V. 



את המושבי עור אמט לקח מאיביזה קופרה מאותן השנים, ולוח בקרה של מערכת מתלי אויר שולבה באלגנטיות בדשבורד. גלגל ההגה המקורי הוחלף לגלגל של 280 מ"מ של מומו שמאד מחמיא בגודלו לפולו הקטנה. מבט אחד בפנים הרכב ושום דבר לא ניראה מיותר, הבחירה הסלקטיבית של החלקים בהחלט השתלמה. 



הפולו יושבת על סט מתלי אוויר של חברת Raycarn עם כריות וקומפרסור של firestone. פלטות ומוטות קאמבר של Eibach הורכבו מקדימה ומאחור. מראה הרכב הוא לגמרי ההפך ממה שהיה נהוג לפני כ-10 שנים, הפולו הזאת פשוט מגניבה מבלי לעשות יותר מידי, למעשה הפולו MK4 הזאת היא כל מהות הסצנה, כדי לבלוט צריך להיות פשוט ומקורי והפולו הזאת בהחלט עונה על הקריטריונים האלו. 



בזמן הצילומים של הפולו, אנשים כל הזמן נעצרו ושאלו שאלות מסקרנות על הרכב..... להפוך רכב יומיומי ורגיל לרכב שיגרום לאנשים להתעניין זה ממש לא קל כמו שזה נראה, אז בהחלט מגיע המון כבוד לאמט. 



זאת היא פולקסוואגן פולו, והיא בהחלט דוגמא טובה למה שניתן לעשות לרכב הזה, ומבחינתנו היא בין היפות שראינו. ובשביל דרום אירלנד זאת אבן דרך מאד חשובה שנותנת דוגמא לכל אותם הצעירים שחדשים בסצנה ורוצים לקחת דוגמא טובה לגבי הפוטנציאל שתמון ברכב הראשון/שני שלהם. אמט החליט לאתגר את האינטרנט בכך שהציג דוגמא לביצוע מושלם לרכב שלא היה נפוץ יותר מידי. אנחנו מחכים לראות מה מצפה לנו ממנו בעתיד. 







ולרשימת הדברים שמורכבים על הרכב:

Wheels/Tires/Suspension
BBS RM 15 x 7j + 15 x 8j
Candy Purple Baskets
Polished lips and gold bolts
Carbon Fiber BBS Center Caps
Bridgestone Potenza 165 55 12 up front
Nankang 185 45 14 at the back
Rayvern air ride system
Firestone  compressor & bags
Rayvern struts
Eibach Camber bolts & camber shims
Exterior
08 Audi Ibis White
16v Mk4  front and rear bumpers.
Jetex stainless steel catback exhauats
Interior
Half Leather front and rear Ibiza Cupra  seats
280mm momo team wheel.
Carbon wrapped pillars
Carpet and roof died black
Ripspeed Flip out Dvd player

מקור: juiceboxforyou

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה