אם עשית לייק לעמוד הפייסבוק שלנו, כנראה שכבר ראית לפחות תמונה אחת שלה. בכל מקום, אם זה בפורום בחו"ל או באחד הבלוגים, שהתמונה שלה מפורסמת, מתקבלות אך ורק תגובות חיוביות וטונות של אוהדים שלה מבקשים לראות אותה עוד ועוד. למרבה המזל, הודות לצלמים בשם Vanja ו-Peter Hellberg, יש לנו את האפשרות לספר לכם יותר על המכונית הזאת ששייכת לאלבין ולהראות לכם תמונות נוספות שלה. הוא רק בן 22 וכבר בנה S2000 הטובה ביותר ששבדיה ראתה. היא נוסעת מהר, היא נראית מדהים וזה כבוד גדול לחלוק את זה איתכם.
אלבין תמיד העריץ את העיצוב של S2K עם כל הקימורים שלה וחלם שיום אחד הוא ירכוש אחת כזאת לעצמו, אך רק בשנה שעברה התמזל מזלו והוא מצא אקזמפלר ראוי לדעתו. ה-S שלו הגיעה עם מגדש-טורבו, יחד עם עוד כמה תוספות נחמדות, אבל עם זאת היה צריך לסדר לא מעט דברים במכונית. צבע שחור OEM היה במצב לא מי יודע מה, כמו כן גם הגג, והרשימה הייתה ארוכה. שלוש שבועות אחרי הרכישה, המנוע החזיר את נשמתו לבורא, ואז כל "הסרט" התחיל. כל דבר קטן (ולא כל כך קטן) במכונית הוחלף או סודר בדרך כלשהי.
הוא התחיל לעבוד על החלק החיצוני, זה כלל הכל, החל מניפוח כנפיים ועד לבניית חצאיות צד, ליפ קדמי ודיפיוזר אחורי. אחר כך הוא עבר אל הפנים של הרכב ושדרג בערך את הכל, החל ממערכת שמע ועד לדברים כמו גלגל ההגה ומושבים. שלב הבא היה להסתיר כמה שיותר חוטים וכבלים בתא המנוע, על מנת לקבל מראה נקי וחלק. הוא גם בנה מערכת דלק חדשה כדי שתעבוד על אתנול E85, עם פחית לכידה ומשאבה חדשה. כדי לקחת קצת הפסקה מבניית המנוע, הוא עבר לחלק החיצוני וצבע את האוטו.
לאחר שבועות רבים של עבודה קשה, האקסטריור סוף סוף נצבע בגוון חום, בדיוק כמו חלק מהדגמים של אאודי. בערך באותו הזמן אלבין גם רכש מנוע חדש והתחיל לבנות אותו מהיסוד. תצטרך לבדוק את רשימת המפרט למטה כדי לראות כל מה שנעשה באוטו.
כל מה שאי פעם נעשה במכונית הזאת, נעשה על ידי אלבין בעצמו והמוצר המוגמר לא פחות ממדהים! פשוט תסתכלו על הסטאנס והפיטמנט של הילד הרע הזה...ה-S יושבת על קוילאוברים של T1R וגלגלים של Varrstoen. מקדימה הם במידה 18X9.5 עם צמיגים 215/40/18 ומאחורה הם 18X10.5 עם צמיגים 235/40/18. כמו כן אלבין החליף את רפידות הבלמים, נוזל וכל הצינורות.
ומה עם הצד החיצוני, אתם שואלים? הוא כולל דברים כמו גג קשיח Seibon בסגנון Mugen, פגוש קדמי של Amuse וכנף ענקית תוצרת Voltex מקארבון. פגוש האחורי שלו עבר קצת שינויים ובחלק האחורי נוספו בקליות AP2. כאמור, חצאיות צד, ליפ קדמי ודיפיוזר אחורי נבנו על ידי אלבין. אל תשכחו לעבור על רשימת התוספות בתחתית הסיקור.
סביר להניח שחלק מכם חשבו שכנף העצומה הזאת לא משרתת שום מטרה והמנוע שלו מקורי, אבל זה ממש לא ככה. למעשה המכונית מצוידת במגדש טורבו ועוד כמה דברים טובים כגון מזרקים 1000CC, ווסטגייט 38 מ"מ של TIAL, מצמד סטייג' 4, אגזוז 3" ועוד כמה דברים נוספים. בשורה תחתונה, המכונית כפי שהיא כיום מספקת 342 כ"ס בגלגל ו-405 כ"ס בקראנק.
חלומותיו של אלבין סוף סוף התגשמו. S2K בנויה להפליא ברוח המירוצים נמצאת עכשיו ברשותו והיא יושבת נפלא. צבעים עדינים, אבל לא נפוצים או משעמים. היא בולטת בין הקהל, אך לא בהכרך מתחננת לצומי. היא פשוט "כמו שצריך", אבל עדיין אלבין היה רוצה לשנות בה כמה דברים. למשל הוא מאוד היה רוצה להפוך יום אחד לבעלים של סט גלגלי Rotiform, אבל זה יקר מדי, במיוחד במדינה שלו. אבל אי אפשר לדעת, אולי אחרי חשיפה כה רבה של המכונית הזאת ברשת, מישהו מרוטיפורם אולי יצור איתו קשר ויציע לו סוג של חסות או משהו דומה.
כאן אנחנו נסיים את הסיקור הסיקור הזה וכמו תמיד, נשאיר אתכם עם עוד כמה תמונות שלה.
מפרט טכני ורשימת התוספות:
Wheels/Tires/Suspension
t1r coilovers
varrstoen track 200
9,5 x 18 215/40 front
10,5 x18 235/40 rear
racing brakepads
racing fluid
racing brakehoses
Exterior
CF seibon mugen style hardtop
amuse front
voltex carbon rear ving
modified rear bumper
ap2 taillights
air scoops in hood
home-made side skirts, lip, difusor in fiberglass
widened back about 5cm (homemade wideners)
Interior
red/black inredningen
carbon fiber centerconsole
ap2 stereo door
depo racing guages
bride seats
nrg suade steering wheel whit quick release
pioneer stereo
mds speekers
Engine
f20c2tia
redline 9200rpm
oem engine
1000cc id injectors
inline pro turbo
tial 38mm wg
stage 4 clutch capable of 600nm
3″ exuast + screemer pipe
aem ems v2
ic from evo 8 2,5″ whith pips
cusco lsd. 1,5way
342whp 405hp at the crank
מקור: StanceNation
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה