יום שישי, 3 באוגוסט 2012

Four to the Floor: Unitronic Chipped’s Audi A3


כשבעלי פולקסוואגן או אאודי בארה"ב רוצים לנסוע מהר, Unitronic תמיד שם כדי לספק תוספת כוח מכובדת למכוניות מקוריות. אז מה גרם לחבר'ה מ-Unitronics להיפרד מסט קוילאוברים באאודי A3 שנת 2008 ובמקום להתקין מערכת מתלי אוויר Performance Series של Air Lift? בואו "החפור" עמוק יותר כדי להבין את זה.





במהלך 6 שנים האחרונות, הבעלים מייק S ומייק Z היו מאוד תחרותיים בשוק המקומי, כך היה תמיד. להיות מהירים יותר, טובים יותר ואמינים יותר תמיד היה "שם המשחק" עבור שני אלה. תמיד ידענו שמדובר במפלצות מהירות מסוג ההארדקור בכל מה שקשור במכוניות כביש ושטח, כך שדי הופתענו כששמענו שהם הפכו את ה-A3 שלהם לאייר-רייד.



בזמן הצילומים, לחבר'ה מ-AirSociety הייתה הזדמנות מה יש למייק את מייק לומר על זה. מתברר שבעקבות הצמיחה בסצנת השיפורים, הם פשוט רצו לבדוק איך הגומי (כריות אוויר) יוכלו להתמודד עם ההספקים המאסיביים אחרי שדרוג תוכנה במכוניות שלהם. הם צלצלו ל-Air Lift ולפני שהבינו מה קורה, הם כבר נסעו על אוויר.



להנמיך את האאודי לרצפה רק בשביל המראה אף פעם לא הייתה המטרה שלהם. מתלים קדמיים Performance Series עם אפשרות כוונון ל-9 מצבים וכריות אוויר של Air Lift עם בולמי Koni מאחור הוכיחו את עצמם כנוקשים מספיק כדי לענות על הצרכים שלהם בכל מבחן.



מיכל אוויר בודד של כ-20 ל' ומדחס ViAir 380c הותאמו וחוברו לניהול של Autopilot V1 וזה סיים את ההתקנה של מכונית הפרויקט של Unitronics והוכיח להם שהסט-אפ הזה של מתלי אוויר היה בליגה משל עצמו.



כמובן שלהתקין כריות אוויר ולהוכיח שהכל בסדר זה לא היה מספיק משכנע, היה צריך כמה אקסטרות. שיפוץ וריפוד מחדש של פנים הרכב כלל בין היתר גם הוספת שעון גדישה של Podi, שהציג את הלחץ מהמגדש K04 של S3. מטבע הדברים, האאודי הזאת מצוידת בתוכנת ניהול Stage 2+ של Unitronic, שדרשה גם התקנת צנרת מלאה בקוטר 3", מצנן ביניים של S3 ואינטייק בהתאמה אישית. כל זה הביא את ה-A3 הזאת להספקים מכובדים של 355 כ"ס ו-49 קג"מ.





שיפוץ פנים מלא לא היה מושלם ללא סט מושבי באקט בהתאמה אישית, אשר רופדו בבד עם תפר "יהלום", בדומה לעוד כמה מקומות בפנים הרכב.



צלצול אחד ל-Rotiform והוזמן סט טרי של BLQ במידה 19X8.5, אשר מיד נשלח לסדנת LL Arts למטרת צביעה בצבע הרכב, יחד עם פגושים OEM קדמי ואחורי של S3, חצאיות צד וגריל קדמי.



אנחנו אומרים כל הכבוד ל-Unitronic על בניית מכונית איכותית והם רוצים לומר תודה ל-Podi על השעונים, ל-OEMconcepts שעזרו להשיג את הגלגלים, ל-LL Arts על הצביעה ול-TM Tuning על הקיט OEM של S3.



מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה