יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

Widebody Brotherhood: Kamil and David Dymon’s E46 and R32


לכל אחד מאיתנו יש טעם וסגנון שונים, עם זאת אנחנו אף פעם לא חשנו רגשות מעורבים לגבי שתי מכוניות כאלה עד עכשיו. אז מה הופך את שתי אלה לשונות מכולם? האחים שבנו אותן, קאמיל ודייויד דיימון.










רבים מכם אולי תזהו את ה-E46 של קאמיל. היא מונמכת קיצונית, סטטית ומחליפה סטים של גלגלים שונים על בסיס קבוע. מה שרבים אולי לא קולטים, זה שההנמכה הקיצונית הזאת היא לא לתערוכות או אירועים שונים בלבד, המכונית הזאת נוסעת על בסיס יומיומי בכבישים הגרועים ביותר של המערב התיכון של ארה"ב. הבימר של קאמיל עברה דרך לפחות 20 סטים של גלגלים שונים ברוחבים שונים, החל מ-9.5" ועד לסט הנוכחי - Vintage HRE 501 במידות 17X11 ו-17X12.5. לזה אנחנו קוראים "רחב"!







כנפיים הרחבות עברו התאמה לפגוש האחורי של M3, ממש מתחת למכסה תא המטען של Vorsteiner CSL. כנפיים קדמיות עברו החלקה והרחבה והן משתלבות מעולה עם הפרונט OEM של סדרה 3 קופה. פנים הרכב גם הוא זכה לכמה "ממתקים", כגון פאנלים מקרבון בדלתות, קונסולה מרכזית מקרבון של CSL, מושבי Bride Zeta III ורתמות 4 נקודות עגינה של Takata. בנוסף, קאמיל התקין מנגנון לשחרור מהיר של גלגל ההגה תוצרת NRG.







דייויד הוא בחור שקט, אבל העבודה שלו מדברת בעד עצמה. אחיו, קאמיל, הוא זה שהכניס לו את החיידק של שיפורי מכוניות. אחרי שראה מה אחיו עשה עם ה-E46 שלו, דייויד היה נחוש בדעתו להתחרות מול קאמיל עם ה-R32 שלו. שתיהן חזקות, רחבות ונמוכות, הסגנון שלהם הוא בהחלט ייחודי.





בהיותו מונמך סטטי במקור, דייויד רצה להיות נמוך יותר עוד ועוד. לבסוף הוא החליט להתקדם ולהתקין מערכת אייר-רייד שכוללת Air House 2 מאחור ו-Air lift XL מקדימה, כל זה נשלט על ידי V1. האינטריור שלו עטוף בבד מהגוני אדום. רצפת פרקט בבגאז' היא פרי עבודתו של דייויד, כמו כן גם הצינורות הקשיחים של האייר-רייד. 







כשהתקנת מתלי אוויר הושלמה, דייויד ניגש ישר להחלקות, ניפוחים והרחבות. דלת תא מטען, כנפיים קדמיות ופגוש אחורי הוחלקו לחלוטין, ולכל זה נוסף מכסה מנוע בד בוי בהזמנה אישית. כנפיים המקוריות שלו עוטפות את הגלגלים Compomotive TS במידות 17X8 ו-17X10 עם קאנטים מלוטשים ואמצע בגוון אדום, כדי להתאים לאינטריור. 





הגישה למכוניות אצל שני האחים היא ייחודית למדי וזה מביא איתו המון ביקורות חיוביות ושליליות כאחד. אבל בסופו של יום, אף אחד מהם לא באמת מתייחס למה שחושבים אחרים, הם בונים את המכוניות שלהם להנאתם, בדיוק כמו שזה צריך להיות, ואנחנו די מזדהים עם הגישה הזאת (חלקית).

מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה