יום שני, 6 באוגוסט 2012

Hot Like Fire


שון דלרו אינו חובב פולקסוואגן טיפוסי, אלא אחד שעבר "הסבה". במקור שון היה עמוק בתוך סצנת ה-JDM, היו בבעלותו אקורה TSX שנת 2004 ואז ניסאן 350Z שנת 2003. עם זאת, שון זיהה את הפוטנציאל באיך שפולקסוואגנים של סצנת הסטאנס נראות ובאינטריור, שעדיף בהרבה משל עמיתיהם מיפן. אחרי שהוזמן על ידי חברים טובים שלו להשתתף בכמה אירועים של פולקסוואגן/אאודי, אהבה למותג הגרמני התחילה להתפתח אצל שון.




ככל שהוא נחשף יותר לקהילת VW, ככה יותר הוא רצה לקנות אחת. אחרי 7 חודשים בלבד של בעלותו על 350Z, שון היה מוכן לוותר עליה בשביל VW. למרות שהוא מאוד אהב את ה-Z, היא פשוט לא הייתה מספיק פרקטית בשבילו. ובכן, לפני תחילת החורף, שון נפרד מה-350Z שלו. ברגע שתהליך המכירה הסתיים, הוא התיישב באתר Craiglist (משהו כמו יד2) והתחיל לחפש GTI MK4 שמורה ונקיה. באחד הימים הוא שם לב ל-GTI אדומה Matchstick  והוא הבין שאותה הוא רוצה. אחרי שיחה עם המוכר והפקדת חבילה גדולה של כסף בידו, שון חזר הביתה ב-GTI כבר באותו היום.


כפי שרבים יודעים, GTI בצבע Matchstick Red היא אחת הנדירות בין כל הצבעים של MK4. מה שקרה עם המכונית בהמשך קרה כתוצאה מהשפעה חיובית מחברים טובים שלו, SLAMchowder crew. כל חלקי כרום וניקל שהיו על האוטו הוסרו מיד, יחד עם הסמלים האחוריים. השלב הבא ברשימה היו קוילאוברים, אשר הוזמנו והותקנו על הרכב. כששון קנה את המכונית, היא כבר עגיעה עם סט גלגלי BBS RC, לכן אחרי שהוא התקין את הקוילאוברים, כל המרווחים בין הגלגלים לכנפיים נעלמו. עם זאת, שון ידע בדיוק אילו גלגלים הוא היה רוצה על האוטו שלו. BBS RS היו עמוק עמוק בראשו תקופה מאוד ארוכה. היו טונות של סטים של RS ב-VWVortex למכירה, אבל חלק מהם היו מאוד רחוקים ממנו מבחינה גאוגרפית וחלק לא היו עם נתונים שהוא רצה. אחרי המתנה של כ-4 חודשים לפני ששוב התחיל לחפש BBS RS, שון מצא סט מתאים דרך חבר שלו וקנה את הגלגלים כבר באותו הבוקר.


וכך המכונית יושבת כיום, עם סט טרי של BBS RS. אבל אנחנו בטוחים שזה לא הולך להיות הסוף, לשון יש עוד הרבה תוכניות לעתיד. קאנטים רחבים יותר, קאפות אדומות וברגים מוזהבים, זה מה שמחכה לגלגלים של שון. ובנוגע לשאר המכונית, צנרת עם אגזוז, קיט יניקה וצ'יפ זה מה ששון מתכוון להוסיף בקרוב.




רשימת התוספות:


Exterior:20th Anniversary Front Valence
20th Anniversary Rear valance
20th Anniversary Side skirts
Clear Side markers
Stubby antenna
Interior:20th Anniversary Black headliner
20th Anniversary Seat belts
20th Anniversary Aluminum trim
R-Line Pedals w/ dead pedal
R-Line Shift knob and boot
R-Line Steering Wheel
R-Line Monster mats
Euro headlight switch
Engine:20th Anniversary cat-back exhaust
Suspension:FK Silverline coilovers
H&R Rear swaybar
Raxles CV axle
Wheels/Tires:BBS RS 17×8 17×9
Faces Painted VW Candy White
Falken 205/45R17 on all 4
Motorsport Tech custom adapters
מקור: Hella4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה