יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

Kings of Yester-Year: Arnel Solas’ Classy Slick-top 300zx


בכל קבוצה של מכוניות יש קומץ של רכבים שלפי תחושתם של רבים מייצגים את "ימי הזוהר". עבור קהל המעריצים של מכוניות שרירים של שנות ה-60 המאוחרות וה-70 המוקדמות אלה היו הנציגות המצוידות במנוע V8 בריא ובשרני, עליהן הודבקו סמלים RT, SS, GT או Judge. בתקופה הזאת הגישה הייתה פשוטה: או שאתה בוחר במפלצת שרירית מדטרויט או שהגיע הזמן לעבור למכונית סטיישן משפחתית משעממת.









קהל המעריצים של מכוניות JDM מייבוא לעומת זאת, נאלץ לחכות כמה עשורים למכוניות "הזוהר" שלהם. החל משנת 1989 עם ניסאן וטויוטה, הונדה ומאזדה (שהצטרפו מאוחר יותר) הגיע הזמן לראות קצת מכוניות עם ביצועים גבוהים. 300ZX, סופרה, NSX ו-RX7, כולן הציגו יכולות ביצועים רציניות, ולא רק בתחום האחיזה, אלא גם מתחת למכסה מנוע. שלוש מתוך הארבע שהוזכרו קודם לכן הציעו סט-אפ עם טווין טורבו ואילו ה-NSX הוצעה עם מנוע אטמוספרי עתיר כוח, אבל כולן הציגו שלדות המותאמות לביצועים גבוהים למדי. אפילו שני עשורים מאוחר יותר, אנשים עדיין מזילים ריר על המכוניות האלה, אפילו במצבן המקורי.











ה-300ZX המושלמת בעלת הגג Slick-top שאתם רואים לפניכם שייכת לבחור בשם אמל סולאס. הוא הצליח לבנות 300ZX שתשמש מחווה ל-300ZX שירדו מפס הייצור לפני עשרות שנים. הן החלק החיצוני והן החלק הפנימי נעשו בטוב טעם וזכו לחלקים איכותיים בלבד. הוא פשוט לקח את הפלטפורמה הקלאסית והוסיף לה את הטוויסט משלו כדי להפוך אותה למסובבת ראשים בעלת מראה נצחי. אנחנו מקווים שתהנו מהתמונות שצולמו על ידי Rodney Ty פחות או יותר כמו שאנחנו נהננו לראות את ה-300ZX המדהימה של אמל.











מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה