יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

RICKY MILLER'S E46 330CI


ברזומה של ריקי מילר יש רשימה עצומה של מכוניות, כולן היו משופרות ועשויות בהתאם לטעמו האישי. אבל כאשר הגיע השלב לעבור ל-E46, הוא רצה לעשות משהו מעט שונה. כשהוא קנה אותה לפני שנתיים במהלך החיפושים אחרי משהו עם הנעה אחורית ויותר מ-200 כ"ס, הוא רצה להפוך את המכונית שלו ליחידה מסוגה. 




תהליך השיפורים התחיל מהתקנת קוילאוברים BC Racing ונסיון התאמה של כמה סטים של גלגלים שונים. לאחר מכן הוא יצר קשר עם החבר'ה מ-Rayvern, אשר בישרו לו שאין אפשרות להתקין מתלים הידראולים במכונית. ריקי קיבל את הבשורה והתייחס אליה כאל אתגר, לכן הוא פנה לבחור בשם ג'ון פדאן, שנחשב למומחה בתחום. ביחד הם החליטו שזה שווה נסיון וג'ון ניגש לעבודה. אחרי כמעט חודש לאחר מכן והמון עבודה קשה, הכל היה גמור. האם מדובר כאן ב-E46 הראשונה והיחידה עם מתלים הידראולים? אנחנו חושבים שכן.


כפי שאתם יכולים לדמיין, למערכת הידראולית יש את היתרונות שלה. אין כאן מדחס רועש ואחיזת המכונית עדיפה ממערכת פנאומטית, וזה רק על קצה המזלג.

במהלך השנתיים שהמכונית בבעלותו של ריקי, היא עברה מספר שינויים. הבולט ביותר הוא כמובן מערכת מתלים הידראולית של Rayvern, שהותקנה בהתאמה אישית על ידי ג'ון פדאן. בין היתר רשימת התוספות כוללת מתלי BC Racing (עליהם התבססה המערכת), מצמד וגלגל תנופה של UUC, סעפת פליטה בבניה עצמית וצנרת מלאה של Hartge עם אגזוז, צלחות של Brembo, רפידות מקוריות ומסנן אוויר אינבוקס של K&N ולבסוף נעשה גם שינוי תוכנה במחשב ניהול המנוע.


כמו-כן ריקי הוסיף גריל קדמי, ספליטר וחלקי הפנים מקרבון. לאחר מכן הוא ניפח מעט את הכנפיים כדי לוודא שהגלגלים  AC Schnitzer type II בקוטר 18" יישבו כמו שצריך בפנים. אופסט הגלגלים הוא 15 ו-22, בהתאמה.

אבל זה ממש לא הסוף, ל-E46 הזאת יש מראות צד של AC Schnitzer ודוושות אלומיניום של AC Schnitzer, תאורת LED אחורית ובלוחית רישוי, תאורה מושחרת של DEPO ומערכת השמע עברה שדרוג, כאשר כל הרמקולים המקוריים הוחלפו באלה של Harmon Kardon.


















מקור: I Love Bass

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה