יום שני, 20 באוגוסט 2012

VRSick


המכונית שאתם רואים בתמונות כאן היא מכונית די מגניבה ובהחלט מגיע לה שיסקרו אותה. ג'ו סוטיל קנה אותה לפני 3 שנים, הוא קנה אותה משומשת ובהתחלה רצה להפוך אותה ללוחמת בכבישים ובג'ימקאנות. אבל עם הזמן הוא הכיר יותר ויותר אנשים מקהילת VW סביבו וברחבי האינטרנט וכל מה שהוא רצה לעשות זה לקרב את המכונית קרוב ככל האפשר לאמא אדמה.




כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, שאגב צולמו על ידי ג'ו עצמו, הג'טה שלו יושבת כעת על סט של Schmidt VN lines. ה-VN Lines האלה הם ללא ספק הגלגלים שלא רואים כל יום ויחד עם הצביעה הייחודית שלהם, הם מעט עוזרים למכונית לחרוג מהנורמות. מה שעוזר לה להציג את הסטאנס המשובח הזה זהו קיט מתלי אוויר של Airlift XL והוא זה שעוזר לג'ו לנוע באוטו שלו בבטחה בחורפים הקשים של מערב התיכון.



ומעל כל זה, ג'ו עשה לא מעט עבודת פחחות במכונית. העבודה האיכותית והעדינה שבוצעה כאן מאפשר לשמור על הקווים האלגנטיים של ג'טה MK4. היא גם זכתה לסט ליפים מלא של הדגם GLI, תא מטען שלה עבר החלקה ובנוסף הפתח בליפ האחורי המיועד ליציאת מפלט נסגר והוחלק. מקדימה אפשר לראות החלקה של המגרעת במקום הסמל ומכסה מנוע Boser עדין בהזמנה אישית.



אנחנו מצפים לראות ולשמוע מג'ו והמכונית שלו גם בעתיד, הוא מתכנן עבורה עוד כמה שינויים, אבל בינתיים הוא ממשיך לנהוג בה ולהנות ממנה.












מפרט טכני ורשימת התוספות:


ExteriorUnited black respray
Fully Shaved trunk
Molded Gli rear valence/rear bumper
Gli side valences
Custom boser hood + notch fill
Full window tint
Interior:2004.5 GLi Front + Rear Recaros
2004.5 GLi Brushed aluminum pedals
2004.5 GLi Shift Knob
Suspension:Airlift Xl front & rear bags
Easystreet Autopilot digital controller
Wheels & Tires:Schmidt VN line 18×9″ et26 F & 18×10″ et26 rear
Falken 512 215/40R18 F 225/40R18 R
Wheels painted Phaser Purple
מקור: Hella4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה