יום שבת, 25 באוגוסט 2012

So Gyro: Andrew Rasmussen’s 3.0L Volkswagen MK3 GTI


ה-MK3 של אנדרו רסמוסן עונה להגדרה "לא דומה לאף אחת". היא ייחודית, נראית טוב ומתאימה את עצמה לכל מצב. עם זאת, ה-MK3 הזאת לא רק נראית טוב, יש לה המון מה להציע בתחום הפונקציונליות. מקיצוניות לקיצוניות, לגולף הזאת יש גם שיניים מתחת למכסה מנוע, כך שהיא בהחלט יודעת לנשוך. 








היא הגיעה עם מנוע מפוצץ לחלוטין על משאית גרר אדומה, זה היה פרויקט מושלם ליום הולדת של אנדרו. במהלך השבועות הקרובים, אנדרו וחברו לוגאן אריק, הוציאו את המנוע החוצה, פירקו אותו והכינו אותו למשלוח לאחד המוסכים. אחרי כמה חודשים של ציפיה, המנוע הגיע בחזרה בחלקים, אלא שהפעם הוא גדל ל-3.0 ל'. די זריז הבחור, היינו אומרים.



בזמן שהמנוע היה רחוק ממנו, אנדרו התמקד בצד הקוסמטי של המכוניות. הוא השקיע זמן בחיפושים אחרי הפרונט של ג'טה MK3, החליק את הבגאז', מכסה מנוע והוסיף גריל קדמי של וונטו ללא סמל.



עבודה על האקסטריור הייתה בעיצומה, כמו כן גם על המתלים. כל החיווט חבוי ומוסתר, הבניה שלו עדינה ומושלמת. הוקרת תודה הולכת ל-Drew Dorbritz על העזרה בבניית מערכת האיר-רייד. כמו-כן, הוא דאג לצ'פר גם פנים הרכב, שם הוא שמר על המראה השחור והקלאסי, כדי שיתאים לשאר המכונית.





עם הספירה לאחור לקראת האירוע Southern Worthersee, הלחץ גבר, אנדרו מאוד רצה שה-MK3 שלו תהיה מוכנה. בסוף אפריל, לוגאן ואנדרו הקדישו שבוע שלם כדי לסיים את המנוע. זה התחיל מבלוק חשוף בשבת בבוקר והסתיים ביום ראשון ב-2 בלילה, כאשר הכל מתפקד ומתקתק כמו שעון. אנדרו היה מוכן לצאת לנסיעה. המסע שלו ל-Helen, האירוע והנסיעה בחזרה לשיקגו עברו בהצלחה. 



קוסמטית, ה-GTI של אנדרו רסמוסן, בדיוק מה שצריך. גלגלי M-Technica Turbos תוצרת Memory Fab משתלבים מושלם עם השחור של ה-GTI ומקנים לה הרגשת רטרו נעימה. כמו רוב מכוניות פרויקט, ל-MK3 הזאת מצפים עוד הרבה דברים בעתיד. אנדרו מתכוון להגיע להספקים מטורפים בתחום הביצועים, אבל כל זה בעתיד.






מפרט טכני ורשימת התוספות:


Exterior

    • Euro Shaved Hatch
    • Shaved Roof
    • Shaved Jetta Hood
    • OEM Euro Bumper
    • Vento Front Grill
    • US Spec Front Bumper
    • OEM Euro Door Trim
    • Euro Glass E-Code Headlights
    • Tailights Custom All Red

Interior

    • DDI Gauge Cluster
    • All Black Interior Including Headliner
    • Accuair Switchspeed Management with VU4
    • Hidden 3 Gal. Accuair Tank
    • 444cc Compressor

Engine & Transmission

    • Bored Out 3.0 Liter VR6
    • Techtonics Chip
    • I-Beam Rods and Lightweight Pistons

Wheels/suspension

    • M Technica Turbo’s by Memory Fab
    • Front 16×8.5 ET15
    • Rear 16×8.5 ET15
    • 5mm Spacer in rear
    • 205/40/16 All Around
    • Airlift Struts

מקור: Canibeat

תגובה 1: