יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

964 Slammed


פורשה. עבור חובבי וחולי VAG, רכבים האלה תמיד יסמלו משהו מיוחד, ואנחנו לא מדברים על הדגמים כמו קאיין או פנאמרה (למרות שגם הן לא רעות), אלא מדובר כאן במכוניות אמיתיות, טהורות, חזקות. גיבור הכתבה שלנו היום הוא בריאן הנדרסון והפורשה 964 שלו.





ישנם המון אנשים שלדעתם פורשה מגיעה מושלמת כבר מהמפעל בשטוטגרט והיא לא זקוקה לשום שיפורים או תוספות, אלא אם כן מדובר בשיפורי מנוע להפקת הספקים גבוהים מהמקור. באיזשהו מקום האנשים האלה צודקים, אבל לא בהכל. תסתכלו על ה-964 הזאת, היא מדהימה! האם יימצא אדם שיגיד שהתוספות והשינויים שנעשו בה הרסו אותה? אנחנו חושבים שלא. היא שמרה על הכריזמה שלה, על החן והסגנון, ובנוסף זכתה לגלגלים מצוינים והנמכה סולידית. 





והכי חשוב, היא לא איבדה מההספקים שלה, יכולות הדינמיות וההיגוי שלה, והיא מוכנה להוכיח זאת לכל מי שיבקש. לא כל מי שמחזיק במכונית של פורשה יהיה מסוגל לעבור לשלב הזה. אנחנו מדברים על הוספת אלמנטים שונים שמקנים למכונית את הרוח הספורטיבית, הרי המכונית הזאת ממש לא זקוקה לזה, כי כולם יודעים למה היא מוסגלת. ישנו קו דק מאוד שמבדיל בין "להרוס" מכונית לבין "לבנות" אותה וכפי שנראה, בריאן הצליח במשימה שלו לא רע בכלל.








נוסיף גם סרטון קצר ונחמד עם הגיבורים שלנו:




מקור: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה