יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

The Perfect Fit: Tan Gunes’ Bangin’ Blue Audi S4


כשמחפשים לקנות מכונית חדשה, הרבה מאוד גורמים שונים נכנסים לתמונה. עבור חלק, המכונית צריכה להיות עם המנוע הנכון ועבור אחרים זה אולי חבילת אבזור של פנים הרכב, איתה הוא מגיע מהמפעל. ואז יש כאלה שרוצים את הכל, את הצבע הנכון, אינטריור, מנוע ומראה חיצוני. טאן גונס הוא אחד מאותם האנשים. כאשר הוא חיפש לעצמו את המכונית החדשה שלו, הוא דאג שהיא תהיה בצבע הנכון וגם תהיה בעלת אינטריור מאובזר ומפנק. בראשו של טאן היה חזון והדרך היחידה שבה החזון יכל להפוך למציאות הייתה בצורת אאודי S4 שנת 2004 בצבע Norgaro Pearl וריפוד אלקנטרה כחול בפנים.







שלב החיפושים שלו החל ונמשך מספר חודשים. טאן בדק מספר אקזמפלרים של S4, לכל אחת מהן היה את הקסם שלה, אבל העסקאות לא יצאו אל הפועל והוא ראה בכך סימן מלמעלה שצריך לחכות למכונית בעלת השילוב המושלם בשבילו. כשלושה חודשים אחרי תחילת החיפוש, המכונית המושלמת שלו צצה ב....נברסקה. במהרה הוא עלה על המטוס ואחרי שלב המכירה הוא יצא לנסיעה של 8 שעות הביתה, זאת הייתה הזדמנות מושלמת להכיר את המכונית החדשה שלו ונתן לו זמן לחשוב על העתיד של האאודי.








בדרך כלל, בסצנה של היום, לכל אחד יש חבר או שניים שיעזרו לך בכל מה שקשור לשיפורים, אבל במקרה של טאן, הוא התעזר רק בעצמו והאמת - אין יותר טוב מזה! משפחתו של טאן החזיקה מוסך לאגזוזים, לכן מן הסתם השיפור הראשון שלו היה צנרת מלאה כדי לשחרר קצת את הצלילים המדהימים של V8 בנפח 4.2 ל'. אחרי שה-B6 שלו התחילה להשמע טוב, טאן המשיך הלאה, בידיעה שישמור על העיצוב המקורי, פשוט ונקי. 




טאן התחיל לעבוד על החלק החיצוני של המכונית, אם כי מתיחת כנפיים והחלפת פגושים לא באו בחשבון. במקום זאת, הוא השחיר את הגריל הקדמי, התקין פנסים ראשיים בתקן אירופאי, החליק את הסמלים מאחור והוסיף ליפ קדמי של קופרה R. פנים הרכב זכה לאותו היחס המינימליסטי: נוסף סט דוושות של RS4, פאנלים מקרבון וכדי שטאן לא יירדם בנסיעה ויפגע בגלגלים המדהימים שלו, הוא התקין מערכת מולטימדיה שכוללת מסך מגע של Kenwood.







ואם כבר מדברים על הגלגלים, הסט הזה פשוט מוציא את עיניים. ה-S4 יושבת על סט Work Meister S1 מאסיביים שעברו בידיהם של Rotiform, שם הם זכו להרחבה למידה 19X9 קדימה ו-19X10 אחורה וכפי שאתם יכולים לראות בתמונות - זה יושב פשוט מושלם! בנוסף למידות, החבר'ה מ-Rotiform דאגו לליפ מלוטש ומרכז הגלגל בגימור כסוף מט. התוצאה הסופית הייתה פשוט יוצאת מן הכלל, איכות טהורה!









ברור שעם מכונית כה מרשימה, יש עוד הרבה דברים שאפשר לדבר עליהם. אבל טאן מבטיח שיש למה לצפות, יש עוד כמה תוכניות שהוא מתכוון לממש בעתיד הקרוב. וכמובן אנחנו נשמח לעדכן אתכם בהתפתחיות, אז תתעדכנו!

Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה