יום שישי, 10 באוגוסט 2012

Think Pink


למה ורוד, אתם שואלים? ובכן, זאת שאלה שהרבה אנשים שואלים את ראדו בנוגע לבחירת הצבע לגלגלים שלו. גולף MK4 ספציפית הזאת הייתה פורצת דרך והביאה את הטרנד לסצנה המקומית ברומניה. היא הייתה פולקסוואגן הראשונה ברומניה עם מתלי אוויר, גלגלים אחוריים ברוחב מטורף של 10" וצביעה בגוון אפור מט. דבר אחד בטוח, ראדו מעולם לא שאף ללכת אחרי העדר ותמיד רצה להביא משהו חדש ורענן אל השולחן.





ראדו הוא הבעלים של המכונית הזאת מאז 2007, כאשר הרעיון המקורי שלו היה להשאיר אותה כמכונית ליומיום, אבל כל זה השתנה כאשר הוא קנה סט מתלי אוויר והמכונית התחילה להשתנות ולהתפתח לאורך השנים עד למצבה הנוכחי. השינויים שנעשו במכונית, חלקם עדין וחלקם בולט יותר לעין לא מיומנת, הם שילוב ייחודי של דברים שמבדילים את המכונית הזאת מכל השאר.




המכונית עברה כמות אדירה של עבודת פחחות בהתאמה אישית, בין אם זה מכסה מנוע בד-בוי, פסי קישוט שהוחלקו, פגושים מוחלקים קדימה ואחורה עם תוספות מדגם 25th Anniversary, מראות צד קטנות משני הצדדים ועוד. כל העבודה הנהדרת הזאת נעשתה על ידי הצוות של Ghetto Tuning.




מערכת מתלי אוויר של GAS היא בונוס נוסף שעוזר לו להסתובב בעיר בגובה רגיל ובעזרת לחיצה על כמה כפתורים להוריד את המכונית למטה בצורה חלקה ומושלמת.




עוד פרט ייחודי שמכניס אנשים לשוק זה סט הגלגלים של FK, שעברו כל כך הרבה צביעות שראדו אפילו לא מצליח להזכר וכעת הם צבועים בורוד פוקסיה.




הנתונים של הגלגלים הם 18X8 קדימה ו-18X10 אחורה, שמולבשים בצמיגי Falken במידה 225/40/18 מסביב. זה עוזר לו לקבל flush fitment בחלק הקדמי ובליטה עדינה החוצה בחלק האחורי של הרכב.








כמה תוספות עדינות שהזכרנו קודם לכן באות בצורת שעון לחץ אוויר עם כפתורי שליטה על האייר-רייד ותרמילי כדורים שהחליפו את הפינים בדלתות. תשומת לב לפרטים הקטנים זה מה שמעלה את ערך של המכונית בעיניינו.











ויש גם סרטון קצר שצולם במהלך יום צילומים הזה:




צוות של Neck Breakerz רוצה להודות לראדו על ההזדמנות לצלם את המכונית שלו, כי כמו בכל הדברים בחיים, הוא מתכנן להמשיך הלאה לדברים גדולים וטובים יותר וכן, הוא מוכר את המכונית שלו. אנחנו מאחלים לו כל טוב ואנחנו בטוחים שלא משנה מה התוכניות העתידיות שלו, הן תהיינה מטורפות לא פחות מהמכונית שלו וזה עוד ישנה כמה דברים בסצנה המקומית.

מקור: NeckBreakerz

תגובה 1:

  1. מישהו יכול להסביר לי מה זה קאנטים בבקשה?

    השבמחק