יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

מסיבת הרחוב המוטורית של "אוטו" ומדבקות של HolyManiacs


למי שלא יודע, ביום שישי הקרוב, מגזין "אוטו" עורך מסיבת הרחוב המוטורית לכבוד ראש השנה וכולם מוזמנים! אז אם דלק (היקר) זורם אצלכם בוורידים, אין דרך טובה יותר מזאת כדי לקבל את השנה החדשה. 
בין הרכבים שכבר הבטיחו את בואם: רולס רויס, ניסאן GTR, מזראטי גראן-טוריסמו קבריו, פורשה 911, לוטוס סופר 7, מועדון אלפא רומיאו, מועדון הרודסטרים, מועדון מוסטנג ועוד. בקיצור שווה להגיע!
גם הבלוג שלנו הוזמן על ידי המגזין ואנחנו נציג מספר רכבים מיוחדים ונדירים, כמו שאנחנו אוהבים. אז תבואו, תגידו שלום ותקנו מדבקה של HolyManiacs. 




ובכן, אחרי תקופה מעט ארוכה, אנחנו חידשנו מלאי של המדבקות שלנו וכעת תהיה לכם ההזדמנות לחדש את המכונית שלכם במדבקה. 
אנחנו נמכור את המדבקות במחיר סמלי של 10 שקלים, המלאי מוגבל לכן כל הקודם זוכה. אורך המדבקה הינו 20 ס"מ ולבחירתכם מספר צבעים: 

* לבן
* כסוף
* אדום
* שחור
* כתום

אז אם עד עכשיו לא ידעתם מה לעשות בשישי צהריים/ערב, מגזין "אוטו" סידר לכם אחלה בילוי מוטורי.

כמה דגשים כלליים מאת מגזין "אוטו":

המקום אותו שיריינו למסיבה מוגבל והמאשרים רבים. עזרו לנו להזרים את התנועה ולמקם את המכוניות בצורה האופטימלית ביותר. אנחנו מצידנו, נעמיד סדרני תנועה שינתבו כל מכונית למקום פנוי ולפי התוכנית שלנו.


אולם יש לנו גם כמה בקשות אליכם: סבלנות, נימוס, השמעות לסדרני התנועה - גם את זה לא מוצא חן בעינינו. בלי סיוע שלכם האירוע לא יצליח. אנחנו מצידנו מבטיחים, שהצלחת אירוע זה תהפוך אותו לשנתי, או דו-שנתי אפילו. נמצא מקומות בהם נוכל, אתם ואנחנו השותפים לאהבת הרכב, לחגוג ביחד – ולהציג את כל המכוניות היפות בארץ הזו.

וכמה הערות ארגוניות שהתקבלו בעקבות תצפית על השטח בימי שישי האחרונים:

- האירוע יפתח לקהל רק בשעה 17:00. נא לא להגיע קודם לכן.

- באירוע תיערך הרשמה לנוכחים. כל הנרשמים יכובדו בבירה מהחבית בחינם ובפיצוחים.


אז נתראה בשישי ושתהיה לנו שנה טובה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה