סגנון, רמה, תחכום; מילים אלה עולות מיד לראש כאשר המותג מרצדס עולה לנושא השיחה. זה יכול להיות או זה, או שאתה פשוט מנסה להיזכר בשמה המזויף של המלצרית בלבוש מינימלי מקוקטייל-בר, כאשר ביקשת ממנה את מספר הטלפון שלה. כן, כולנו היינו בסיטואציה הזאת. למרצדס W114 הזאת, או שאיך שמכנים אותה בגרמניה Strich Acht, אין שום קשר לאותו סוג של בחורות שאיתן אתה מנסה להתחיל אחרי כמה דרינקים. שתי מילים עולות לראש כאשר אנחנו רואים קלאסיקה מונמכת - סגנון טהור. בדיוק כך. סגנון אמיתי וטהור.
אז מה בדיוק יש לנו כאן? נתחיל קודם כל מהדברים הבולטים ואז נעבור לכל השאר, סבבה? כאשר החתיכה הזאת נפלה בידיו של הבעלים, היא הייתה סתם עוד חתיכת ברזל. מלאה במעיכות גדולות וקטנות, לכן הבעלים החדש התחיל בעבודה ובמהרה הפך את המעיכות לקימורים יפיפיים שאף אחד לא יכול לעמוד בפניהם. אחרי עבודת פחחות רצינית, תשומת הלב הופנתה אל הגלגלים הישנים והשרוטים; לא משהו שקצת צבע ופוליש לא יכולים לסדר. אחרי קצת אילתור יצירתי עם הקפיצים המקוריים של מערכת המתלים, הגלגלים קיבלו צמיגים אופנתיים עם פס לבן, מאוד מתאים לתקופה. כדי להקנות למרצדס הזאת מראה ייחודי, הבעלים הוסיף לה גגון מעץ ונחושת, הכל בהתאמה אישית כמובן.
העיצוב נמשך גם בחלק החיצוני של המכונית, שם ניתן למצוא שילוב דו-גווני שגם הוא מאוד מתאים לתקופה של המכונית. קצת מזוודות וקופסאות ישנות ואפשר לצאת אל המסע לאן שתרצו. "קאסטום" הוא שם המשחק עבור הבעלים, לכן אתם תמצאו ידית של הייניקן בתור ידית הילוכים. גם המנוע כאן זכה לאהבה: 2.3 ל' בעל שישה צילינדרים בשורה עם קרבורטורים כפולים זכו ל-Webber חדשים. מנועים האלה מעולם לא סיפקו כמות כוחות סוס מטורפת, אבל אנחנו בטוחים שבמרצדס פשוט רצו שהנסיעה שלכם ביצירת אומנות שלהם תמשך כמה שיותר זמן.
עיצוב של המכונה גרמנית קלאסית הזאת היה אמור להיות שונה לחלוטין מהדגמים הקודמים, היא הצטיידה בגריל ספורטיבי ואגרסיבי יותר ופגוש קטן ודק. האם הזכרנו שהדגם הספציפי הזה עוצב על ידי המעצב צרפתי Paul Bracq? הוא גם "במקרה" היה מעצב ראשי במרצדס, ב.מ.וו ופיג'ו. האם עוד מישהו כאן מדמיין כומתה, סיגריה דקה ושפם?
בזמנו הגברת המקומרת הזאת הייתה פלא מודרני אשר הגיעה עם כמה חידושים מהפכניים. החידושים האלה כללו קונסולה מרכזית (מישהו אמר *פאר*?) ובקליות אחוריות בצורה גאומטרית גאונית, כך שאפילו אם הפנסים היו מאובקים ומלוכלכים, האור עדיין היה עובר דרכם.
הרצה מהירה לימינו, כאשר מכונית נמוכה זה לא משהו נדיר בסצנת יורו. לראות מישהו לוקח מכונית קלאסית אירופאית שנשכחה עם הזמן והופך אותה למשהו ייחודי באמת, זה משהו מאוד נדיר, כמו המכונית עצמה.
מקור: shuttergarage
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה