היום אנחנו נבקר במוסקבה ונסקר מכונית מאוד מסוגננת, מושכת ובולטת. אופל אסטרה GTC הזאת מהדור H בצבע אדום אש נולדה בשנת 2008 עם מנוע 1.8 ל' ותיבת הילוכים ידנית. הבעלים הנוכחי רכש אותה בחודש מאי השנה ו-6 חודשים לאחר מכן היא הפכה למה שהיא היום, מאוד מיוחדת וייחודית.
לדעתו של ארטיום (הבעלים), הכל התחיל דווקא מהגלגלים. הוא לא רצה ללכת על משהו בנאלי ומאוס בשביל הבייבי שלו. אבל לא הכל היה פשוט כמו שחושבים: מכוניות של אופל באות עם מרווח ברגים מאוד נדיר, 5X110, מה שלמעשה מצמצם את מבחר הגלגלים הפוטנציאליים. אבל גם להישאר עם גלגלים מקוריים הוא לא רצה, הוא חיפש ייחודיות, לכן ארטיום החליט להתחיל לחפש סט מתאים אצל יצרניות שונות של גלגלים אפטרמרקט.
הבחירה שלו נפלה על חברה מאוד מפורסמת בסצנת הסטאנס - Rotiform. החבר'ה האלה מקליפורניה הצליחו לבנות מותג חזק בתחום הגלגלים וכיום השם Rotiform הוא אחד החמים בתחום. תוצרת Rotiform תמיד בולטת בכל אירוע או מפגש חשוב וגדול. ארטיום לא ידע את זה, אבל את הבחירה שלו הוא עשה ואפשר להגיד שהבחירה שלו הייתה מצוינת! אבל מה שבאמת חשוב בבחירת הגלגלים שלו זה שהאסטרה שלו היא ככלו הנראה היחידה ברוסיה שנוסעת על גלגלי Rotiform וזה נותן לגיבור שלנו את הייחודיות הרצויה, כמו שאומרים - קיבל מה שרצה.
ובכן, מדובר כאן בסט של Rotiform BLQ במידה 18X8.5 עם אופסט 35 ומרווח ברגים 5X112, ההתקנה בוצעה בהצלחה בעזרת ברגים צפים אשר עזרו להתגבר על ההבדל של 2 מ"מ בין מרווחי ברגים. היפיפיים הכסופים האלה הולבשו בצמיגי Nankang AS-1 במידה 205/40/18, מה שנתן מתיחה קלה ועדינה.
אבל גם כאן לא הסתיימה העבודה בתחום הגלגלים, לכל הארבעה נוסף קאמבר של מינוס 2 מעלות קדימה ומינוס 3.5 מעלות אחורה, בעזרת שימסים.
כידוע, אחד הדברים החשובים בפרויקטים בתחום הסטאנס זה ה...סטאנס, ז"א המראה ואיך האוטו יושב, או שיותר נכון להגיד - עומד. למטרה הזאת נרכש סט של קוילאוברים מתוצרת V-Maxx אשר עוד לפני ההתקנה כוונו למצב הכי נמוך שלהם, מה שאומר שהמכונית מונמכת ב-70 מ"מ.
לאטיום יש עוד המון תוכניות הקשורות לעתידה של האסטרה שלו, אבל כמו שהוא אומר - לא צריך למהר ולקחת את הזמן, כדי לא לעשות טעויות בדרך. בינתיים אנחנו נאחל לו בהצלחה ונמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה