יום שישי, 28 בדצמבר 2012

Concave Controversy Static 240sx


כבני אדם וחובבי רכב, אנחנו לפעמים מאוד מקובעים בדעתנו ומסתמכים על דעות קדומות, מה שלעתים מפריע לנו "לצאת מהקופסה". לפעמים אנחנו מסיקים מסקנות עוד לפני שבדקנו את כל העובדות. ניסאן 240SX שנת 1998 הזאת היא דוגמה מצוינת למצב שבו שיקול דעת והעיניים שלנו יכולים להטעות אותנו.




לואיס גרסיה רכש את ה-240SX בתור שלדה ערומה לפני 6 חודשים וכשאנחנו אומרים "ערומה", אנחנו מתכוונים ל"ערומה", אפילו מיכל דלק לא היה במכונית. ברגע שהשלדה הזאת הגיעה לביתו של לואיס שבמיאמי, פלורידה, הוא מיד התחיל בעבודה. המכונית קיבלה את כל התותבים החדשים, זרועות מתלים, בלמים וכמובן...מיכל דלק.



אחרי שלואיס מצא את הגלגלים שכל-כך רצה, Weds Kranze Bazerias במידות 18X9.5 עם אופסט 0 קדימה ו-18X13 עם אופסט מינוס 10 אחורה, התעוררה השאלה הקלאסית בנוגע להנמכה. קוילאוברים או אייר-רייד? לא סיפור גדול, נכון? טעות! רוב האנשים היו בוחרים ללכת בדרך הקלה, להתקין מערכת מתלי אוויר ולסיים את הסיפור הזה, אבל לואיס לא כזה, הוא בחר ללכת על הנמכה סטטית בעזרת קוילאוברים על מנת להשיג את הגובה הרצוי.



אחרי הבחירה הקיצונית הזאת של המתלים והגלגלים, תוספת הרחבה 50 מ"מ של Chargespeed התחברה עם הכנף האחורית והפכה לחלק בלתי נפרד מהמכונית, יחד עם פרונט Kouki S14 מקורי. באורח הפלא, הבניה הזאת נמשכה סה"כ כמה חודשים ולואיס ממשיך קדימה במהירות מסחררת. אפילו בזמן הצילומים, הוא דיבר המון על השינויים שהוא מתכנן לעשות בעתיד הקרוב. 








מפרט טכני ורשימת התוספות:


Exterior:OEM Front Lip
OEM Front Bumper
OEM JDM S14 Kouki Rear bumper
Ganador Mirrors
Chargespeed 50mm overs
Forcewerkz Navan sideskirts
Forcewerkz Navan valancesEngine:
ISIS 4″ Blast PipesInterior:r
Black Interior
Black suade Headliner
Recaro confetti seat w/ bride railSuspension:
D2 Coilovers
DCW Modded Drift Knuckles
Z32 Front Brakes / Gloss Black
Hawk Pads
Slotted Rotors
Circuit Sports steel braided brake lines
SPL Outter Tie Rods
PBM Inner Tie Rods
PBM FLCA and Tension Rods
Pepe Toe Arm and Rucas
PBM Subframe risers
Footwerk:18×9.5 0 Weds Kranze Bazerias 225/35
18×13 -10 Weds Kranze Bazerias 285/30

מקור: StateOfStance

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה