יום שבת, 29 בדצמבר 2012

Simple & Sweet


בעיירה קטנה בשם שילינגטון (Shillington) שבפנסילבניה מתגוררת מאזדה מיאטה שנת 1991 פשוטה ומתוקה, שזוכה לתושבת לב רבה ותגובות חיוביות ואפילו שליליות בחלק הזה של המדינה. סצנת המכוניות מאוד פופולרית שם וברוב המקרים, כולם מכבדים את העבודה והמכוניות של אחרים וכולם אוהבים להעביר זמן ביחד. ובכן, הרודסטר היפיפה הזה שייך לטיילור ברניסר בן 21. 




טיילור נכנס לסצנת המכוניות כשהיה בן 18. לכל החברים שלו היו פולקסוואגנים ובגללם הוא היה מרבה לבקר במפגשים של חובבי המותג. מיד הוא התאהב בכל הסצנה, במכוניות, באנשים ובאווירה הכללית שהייתה במפגשים האלה. אם התחושה הזאת לא מוכרת לכם, אתם חייבים לבוא ולבקר באחד המפגשים שמתקיימים בארץ.


בלי להכיר או לדעת משהו על המכוניות האלה בכלל, טיילור רכש לעצמו מיאטה שנת 91 באחד המגרשים המקומיים כאשר היא הייתה מקורית לחלוטין. טיילור תמיד אהב איך המיאטות נראות בהשוואה לשאר המכוניות על הכביש, הוא אהב להיות שונה מהשאר. הוא היה סבור שמיאטה תעניק לו בדיוק את התחושה הזאת וכך היה.
עם הזמן טיילור הוסיף למכונית החביבה שלו את הטאץ' האישי שלו, המהפך שהמיאטה עברה פשוט אדיר. חלק גדול מחובבי הרכב המקומיים ממש אהבו את המכונית הזאת אבל חלק קטן אהב אותה פחות, בעיקר השוטרים המקומיים. 








כמובן שלילדון הזה יש עוד הרבה תוכניות לעתיד. התכנון שלו זה להחליף את הגלגלים ולעשות עבודה מאסיבית באינטריור של המיאטה. כמו כן, טיילור ועוד 5 חברים הקימו קבוצה שנקראת Tailor Made. דברים גדולים עוד יבואו מהם בעתיד הקרוב! אם אתם מעוניינים לעקוב אחריהם או סתם להבין במה מדובר, אתם מוזמנים להכנס לעמוד האינסטגרם שלם בקישור הבא: Tailor Made crew.

רשימה קצרה של תוספות שיש על המיאטה:

-Raceland Coilovers
-ESM 002 15×9 +15 with 165/50/15 Federal Formoza all around (25mm spacer all around)
-R package OEM front and rear lip
-OEM hardtop
-Project G style hardtop visor
-Grant wood grain steering wheel
-9k Racing shift knob
-Engine raised 1 inch
-Garagestar quarter inch steel skid plate
-Raised exhaust piping


מקור: Mazda Fitment

תגובה 1:

  1. אני חושב שגרסת קופה הייתה יכולה להיות יותר יפה :)

    השבמחק