מי שאמר שמכוניות סטיישן מיועדות ל-soccer moms (או במקרה שלנו דוסים), ב-100% טעה. לא כל יום יוצא לראות אוואנט כזאת נוסעת באזור וניקולאס מייקי לא נתן לתדמית המפוקפקת של המרכב להרוס את התוכניות בנוגע לרכבו. בשבילנו זה תמיד תענוג לראות משהו כל-כך תמים למראה. מה שעוד יותר יפה בצורה של האוואנט הזה, זה שמספיק כמה נגיעות עדינות כדי לתפוס תשומת לבם של אנשים. אנחנו מניחים שאף אחד לא באמת לא העריך את היופי של המכוני הזאת, עד שפוגשים אחת כזאת מושקעת במציאות: שינוי צבע מלא, גלגלים, מתלים וכמה תוספות שגורמות לה לזוז יותר מהר.
לדעתנו, צבע אפור הוא אחד היפים שיש למכוניות. ללא קשר אם זה אוואנט, סדאן, מכונית שרירים או סופר מיני, אפור תמיד נראה טוב! לכן ניק החליט ללכת על זה וצבע את האאודי A4 B7 אוואנט שלו בגוון אפור. אבל לא סתם אפור, הוא לא הסתפק בגוון ישן ומשעמם, הוא חיפש משהו מרענן, משהו שלא היה אצל הרבה אנשים, משהו קלאסי. בסופו של דבר הוא בחר בגוון אפור המשמש לצביעה של פרארי 458 איטליה. פרארי קוראת לצבע הזה Grigio Medio. כמו שאתם יכולים לראות, הצבע הזה מתאים למכונית של ניק בצורה מושלמת ומחמיא לגימור של הגלגלים שלו, מדגם IND של Rotiform.
עם הזמן, החזון של ניק התחבר ביחד ויחד עם שאר התוספות, הוא רכש סט מתלי אוויר לאוואנט שלו. הוא הזמין בולמים וכריות של Air Lift בכל הארבע הפינות, ניהול דיגיטלי Autopilot V2 ושני מדחסים 444C של ViAir. עם הט-אפ הנ"ל, ניק יכל להתאים את הגלגלים שלו במידות 18X10 (אופסט 20) קדימה ו-18X11 (אופסט 24) אחורה מבלי למתוח את הכנפיים ולגרום להן נזק.
לכל מכונית מגיע להיות שונה מהשאר, בלי קשר לסגנון. הדבר המגניב במכוניתו של ניק זה שהיא לא משופרת בכבדות בתחום הביצועים, מה שמאוד נדיר, אלא אם מדובר ב-S4 B5 אוואנט. הוא סה"כ התקין תוכנת ניהול APR סטייג' 2 כדי להוסיף עוד קצת מה-ווררווום. וכדי שהיא תוכל לנשום טוב יותר ולהשמיע את הצליל הנעים הזה לאוזניים, הוא הוסיף דאון פייפ של Techtonics Tuning ואגזוז של Stratmosphere והצליל שהתקבל הפך לסימפוניה נעימה.
מקור: Klutchrepublik
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה