לכולנו יש את הרכב הזה שרק המחשבות עליו גורמות לנו לחולשה בברכיים. המכונית הזאת שיש לנו פינה חמה בלב בשבילה, כזאת שהייתם עושים הכל בשביל שתהיה שלכם. רג'י פירסון הוא חובב מושבע של המותג טויוטה, שעובד בסוכנות רכב בסנט-לואיס, מיזורי. יום אחד נכנסה לסוכנות שלו פולקסוואגן גולף GTI MK4 שנת 2005 במסגרת עסקת טרייד- אין וברגע הזה הכל השתנה עבור רג'י, זה פגע הנקודה החלשה שלו, הוא מיד קנה אותה ומאז לא הצטער לרגע.
זה היה לפני קצת יותר משנתיים ומאז המכונית עברה מהפך די רציני. התוספת הראשונה הגיעה בצורת מתג אורות אירופאי שאיפשר להדליק אורות חניה מבלי להדליק אורות דרך. נכון, זה משהו גדול או רציני, אבל אתה יודעים איך זה, חלק אחד קטן והמחלה פשוט משתלטת עליכם.
רג'י הוא בחור של less is more, ולכן באופן טבעי הוא הלך בדרך של OEM+. הוא רכש תוספות עדינות ונקיות, אבל עדיין זה גרם למכונית להתבלט. עד כמה זה באמת עדין ונקי - כל זה נמצא בפרטים הקטנים. גריל קדמי ללא סמל ורשתות תחתונות נצבעו בצבע הרכב, ווישר אחורי הוסר, איתותים ומנורות צד הוחלפו לדגם מושחר שלהם, מכסה מנוע בד-בוי ששמר על הקווים המקוריים של העיצוב, מה שנתן למכונית מראה טיפה יותר עצבני ולבסוף הוא הוסיף פנסי חזית של Helix עם עדשות וקסנון 4300K, אותם הוא ציפה בציפוי LaminX בגוון כחלחל. עדין, כבר אמרנו?
היבט הפיטמנט זה המקום בו המכונית באמת מצטיינת. היא יושבת על גלגלי Avant Garde M310 בקוטר 18", אשר עברו ציפוי אבקה בגוון Construction Cone Orange והולבשו בצמיגי Falken 912 במידה 215/40/18. אם עד עכשיו לא הבנתם מהתמונות, אז ה-GTI הזאת מונמכת עם כריות אוויר. ניהול Accuair E-level שולט על גובה הנסיעה והאוויר עובר דרך צינורות אלומיניום אל תוך המיכל בקיבולת של 7 גאלון, אשר יושב לו בבגאז'. המטרה של רג'י זה להביא את המכונית למצב שהיא תוכל לגעת עם השלדה ברצפה ועל זה הוא מתכוון לעבוד במהלך החורף.
מתחת למכסה המנוע נוספו כמה שיפורים קטנים שדואגים שמערת מתלי אוויר הכבדה לא תאיט את ה-GTI. יניקה של AFE, פורק לחץ APR D1 ואינלט סיליקון של Forge יחד עם תוכנה סטייג' 1 של APR מעניקים למכונית עוד כמה סוסים נוספים לאורווה.
לרג'י יש עוד הרבה תוכניות עבור ה-GTI שלו שאותן הוא מקווה לממש במהלך החורף ולסיים לקראת העונה חדשה של האירועים. התוכניות כוללות גלגלים חדשים, חצאיות צד של R32, ריפוד פנים הרכב בבד זמש שחור, מערכת שמע רצינית והחלפת טורבו וכל מה שמסביב במטרה לגרד 400 כ"ס. נחכה ונראה, זה יהיה מעניין!apr
מקור: NeckBreakerz
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה