יום שני, 7 בינואר 2013

Custom Is The Word // Klarby’s unique Golf R


ביקוש של האות R בעולם המוטורי, שמציע עוד כוח, תמיד היה חזק. לאורך השנים, לא מעט יצרניות רכב הציעו דגמים שונים, מחוזקים מהרגיל, מעוצבות בצורה אגרסיבית יותר, אשר התמשו באות הנחשקת הזאת. אם כבר מדברים על האות R, אז היצרן הראשון שעולה לראש זה ללא ספק הונדה, עם דגמי ספורט שונים של סיוויק, אקורד ואינטגרה, כולן היו מסומנות בסמל Type R. הסמל הזה הבטיח לקונה המאושר של מכונית עממית לכאורה יותר אחיזה בזכות המתלים המשודרגים, יחס הספק/משקל עדיף ופוטנציאל אדיר של כוח. עם הזמן, גם פולקסוואגן אימצו את האות R להיצע הדגמים שלה, שהפכה לסמל היכר של האצ'בק בעלת הנעה כפולה לשימוש יומיומי, אינטריור משודרג ועיצוב חיצוני ספורטיבי ואגרסיבי יותר מהרגיל. זה בדיוק מה שריצ'רד, הבעלים של הגולף R המדהימה הזאת, חיפש.




תוך כדי שמירה על הקונספט הפשוט של הגולף R (מסוגננת, חזקה ושימושית ליומיום), ריצ'רד רצה לקחת את המכונית לרמה אחרת, מבלי לפגוע ברעיון המקורי של פולקסוואגן. כמעט כל החלקים של המכונית עברו שדרוג או שינוי ומה שבאמת יפה כאן זה שכל הקווים זורמים היטב ועדיין לא פוגעים בעיצוב המקורי של הגולף. כנפיים רחבות נראות בדיוק במקום כשהן נצמדות לגלגלים 3 חלקים המדהימים מדגם NUE של Rotiform שנצבעו בגוון candy red במידות מרשימות של 20X10 קדימה ו-20X11 אחורה. תתפלאו, אבל על הגלגלים יש גם צמיגים והם מתוצרת Nankang במידות 225/35 ו-245/40, כדי לקבל את הסטראץ' המושלם. בלי הניפוחים והרחבות למיניהם, הגלגלים האלה היו בולטים החוצה בצורה היסטרית, לכן ריצ'רד בחר ללכת על ה-wide body, על ידי הוספת כנפונים של אאודי AllRoad והחלקתם לתוך הכנפיים המקוריות. נחמד שכל החלקים לבניית ה-wide body הם ממשפחת VAG, הפרט הקטן והרחב הזה ללא ספק מבדיל את ה-R הזאת מכל השאר.





אחרי שסיים עם עבודת פחחות, הרחבת הכנפיים, החלקת גריל קדמי, ספליטר אחורי בבניה אישית ועוד הרבה דברים נוספים, הגיע הזמן לעבור אל הצבע. כשמדובר בצביעה של מכונית חדשה לגמרי, אשר עברה שינוי כל כך דרמטי, ההחלטה צריכה להיות שקולה בכובד ראש. כמובן שריצ'רד היה פשוט יכול לצבוע את המכונית בצבע המקורי שלה ובזה לסיים את הסיפור...אבל למה לא לצבוע בצבע מאוד מאוד נדיר? כזה שלא נראה על מכונית מהסוג הזה מעולם? רבים מכם אולי הסתכלו על התמונות ועל הגימור של הצבע וחשבו לעצמם שמדובר כאן בהדבקת ויניל, שצברה פופולריות רבה בשנים האחרונות בכל העולם. אין ספק שזאת הדרך הקלה ביותר להשגת גימור מט ושמירה על הצבע המקורי מתחת למדבקה. אבל פתרונות קלים זה לא בשביל ריצ'רד, הוא בחר בדרך המסורתית יותר, הוא החליט לצבוע. ובתור מישהו בעל מוטו Go big or go home, הוא בחר בגוון Ferrari Tungsten Silver ושכבה של מט מעל הצבע. התוצאה הסופית פשוט מדהימה! האדום של הגלגלים משתלב מצוין עם הצבע החדש של פרארי, למרות שגם האדום עצמו תמיד משום מה מזכיר לנו את המכוניות האקזוטיות מאיטליה. 





על מנת לשמור על מערכת יחסים הדוקה בין הכנפיים לגלגלים, הבחירה ללכת על מערכת מתלי אוויר הייתה טבעית למדי. זה איפשר לריצ'רד לקבוע את גובה הנסיעה הרצוי בלי לגרום נזק לגלגלים או פח הרכב וגם תנועה חלקה בכבישים הלא סימפטיים של שבדיה. הסט הנבחר נשלח אליו היישר מ-Air Lift והותקנה ברכב לאחר זמן קצר. התקנת המכלולים בתא המטען פשוטה למדי אך עדיין זה בולט לעין. שאר האינטריור בוצע בגוון אדום התואם לגלגלים ומיכל אוויר שבבגאז', בשיתוף עם עוד נאפה אדום ושחור עם תפרים אדומים. סט מושבי Sportster RS של Recaro החליף את הבאקטים המקוריים, כאשר הצד האחורי של המושבים נצבע גם הוא בצבע אדום בוהק. 





העקביות היא המפתח לבנית מכונית איכותית, והגולף R הזאת היא דוגמה מושלמת לעקביות, לא רק בשילוב הצבעים שאפשר למצוא בכל החלקים ברכב, אלא גם במראה הכללי של המכונית. ריצ'רד הלך עד הסוף בכל ההיבטים וזה בהחלט השתלם לו: גוף רחב ואגרסיבי, שילוב מטורף בין הגלגלים לצמיגים, אינטריור מדהים וגאמת צבעים שמפילה לסתות. מה עוד אפשר לבקש?
















מפרט טכני ורשימת התוספות:

Wheels/Tires/Suspension


Suspension: 
Air Lift Slam Series air ride system

Custom front struts
dual VIAIR 400c compressors
individual height control
18 l black steel air tank
96 mm adjust-ability
remote control
3.5 degrees of negative camber in rear

Brakes:
 Golf R 345×32 mm discs
Wheels/Tires:
 Rotiform Concave-NUE 3-piece forged wheels

20×10″ front, 20×11″ rear
Custom painted Candy Red centers and polished, deep dish lips
Hidden bolts on the inside of the inner center lip.
Nankang 245/40-20 rear, 225/35-20 front.

Exterior
Custom Widebody based on Audi Allroad

Flares bonded with a gap to the body
Fully custom corner splitters molded to front, extending to fenders.
Heavily modified wheel wells
Custom gloss black rear valance
Debadged front grill, painted in gloss black
Blacked out rear VW emblem
Underside of hood painted in candy red
Adaptive VW Bi-Xenon head lights and LED-running day lights
Dectane RV39LSL LED rear lights
Carbon fiber rear wing with integrated brake light
Shark fin on roof
Gloss black LED-mirrors
Ferrari Tungsten Silver paint, PPG water base with matte top coat on body.

Interior
Reupholstered in red and black nappa leather with red contrast stitching

Recaro Sportster RS sport seats custom upholstered with RK-initials stitched on head rest
backside painted in two tone candy red and solid black
R-Sport steering wheel with grey contrast stitching and perforated leather.

Multimedia: 
Pioneer AVIC-P9310BT Double-DIN head unit with NAV.

DLS RM6-2 front system
DLS 426 rear system

4x DLS 6.5 inch RW6 drivers in custom, 2×3″ vented, low depth sub box

DLS PowerCap 1 capacitor
DLS RA10 and RA25 amplifiers hidden from plain view

Engine
VW EA113 2.0L TSI Turbo-Inline four

Custom engine cover
Hand built stainless trapezoid Aventador style exhaust tip

מקור: StanceNation



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה