יום ראשון, 27 בינואר 2013

Goldy


היום אנחנו נציג לכם סיוויק EF שכל הורה שקורא לעצמו חובב EF מושבע היה גאה לקחת בה את המשפחה שלו לטיול. ג'אד (הבעלים) בחר את באחת הפלטפורמות הפופולריות של הדגם הזה והחליט להפוך אותה למשהו באמת מיוחד. כידוע הרוב המכריע של חובבי הסיוויק בוחרים ללכת על מרכב ההאצ'בק בשל המשקל והמראה ספורטיבי יותר, כדי לבצע השתלות שונות ולהפוך אותן למהירות ככל האפשר. אבל ג'אד בחר בדרך אחרת, הוא רצה מכונית שתמשוך תשומת לב ושיהיה בה מקום לו, לאישתו ול-2 ילדים. התוצאה הסופית פשוט מושלמת לדעתנו, אולי התמונות יעניקו קצת השראה לבעלי EF בישראל ונזכה לראות משהו דומה לזה בארץ הקודש.

















מפרט טכני ורשימת התוספות:


*Exterior*Fenders rolled, pulled, and flared and body worked, and painted by Jud himself
*Engine*B18a1 swap and wire tucked
Innovative poly urethane mounts and shift linkage
Megan 4-2-1 header w/ custom made 2.5 full exhaust into ES tuning muffler
custom 3pt strut bar
Heat Wrapped Injen Intake
Half radiator w/ OBX silicon hoses and slim electric fan
Password JDM dress up bolts
Downstar 24k dipped valve cover and shock tower spikes
Custom airbrushed valve cover by Can2 and myself
Mugen oil cap, radiator cap and reservoir sock
*Interior*Parts wrapped in black and red suede
S2k seats fabbed to fit w/ Sparco harnesses
black crushed vinyl wrapped rear seat w/ headrest delete
DC2 center console fabbed to fit
Candy gold C pillar bar1
Retro 1981 shift knob from Okinawa, Japan
Retro Personal woodgrain wheel w/ NRG hub and QR
*Wheels & Tires*Vip Modular VXS110 powdered tan, 16×9.5 +16 all around wrapped in Kumho Ecsta AST 205-40′s
*Suspension*Function n form type 1s w/ extended top hats
godspeed front upper control arms w/ camber kit and godspeed rear camber kit
Blackworks gold LCAs in the rear

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה