המחלוקת בנושא "פונקציונליות > מראה" וההפך הייתה המכשול הגדול ביותר עבור רוב חובבי רכב במשך שנים. אבל למה בכלל צריך לבחור ביניהם? למה לא לבנות מכונית שתשלב בתוכה גם את הפן השימושי וגם שתראה טוב? מכונה נבנתה במטרה להציג ביצועים, כפי שזה אמור להיות, וגם כדי שתהיה נעימה לעין. קל להגיד והרבה יותר קשה למצוא את אמצע הזהב ברוב הפלטפורמות.
כדי לשלב את שני העולמות, הפלטפורמה שנבחרה הייתה פורשה 930 Slant Nose, כצעד ראשון בתהליך. רכבי פורשה נבנו במטרה להיות מכוניות מירוץ חוקיות לכביש ופנו למעמד הביניים (לא בארץ כמובן..) שרצה מכונית כיפית שתוכל לעמוד בכבוד מול מפלצות ביצועים של אותם הזמנים.
פורשה 930 יכולה באלגנטיות לרקוד בסיבובים סביב שבי קורבט C4 ולהתמודד ראש בראש מול פרארי 308 ועדיין להישאר קלאסית ומעודנת.
המפתח להצלחה בבניית מכונית מאוזנת נמצא בשיווי משקל, לא להגזים עם המראה ולהזניח את הביצועים וההפך. אפשר לציין שה-Slant Nose היא אחת מאותן המכוניות; יש בה כוח לתפארת, יש לה סטאנס, ויש לה גם יכולת להישאר דבוקה לכביש בסיבובים כאילו שהצמיגים שלה היו מרוחים בדבק 3 שניות.
להעביר 675 כ"ס אל הכביש דרך הגלגלים האחוריים זאת לא משימה פשוטה. לכן הפורשה הקלאסית הזאת נועלת חישוקי Kinesis Supercups במידות 18X8 קדימה ו-18X11 אחורה, עליהם הולבשו צמיגים רחבים במידה 235/40/18 ו-285/35/18, בהתאמה.
כדי לתפוס את הדבר הזה חזק בפניות, מותקן סט קוילאוברים Bilstein ואנטירולים עבים. אבל מה שווה כל ההספק הזה אם אין דרך נורמלית לעצור את המפלצת כשצריך? ובכן, הותקנו ב-930 בלמים קדמיים מקוריים של פורשה 967 כדי לספק כוח עצירה טוב יותר.
נהיגה ב-Slant Nose הזאת זה ממש כמו בעיטה חזקה בישבן. עם השינויים הנרחבים שלה, יש סיכוי טוב מאוד שהיא תוכל לעמוד בקצב של מכוניות-על של ימינו, כאשר כל מערכות עזר האלקטרוניות מבוטלות. היא תאפשר לך לדחוף אותה למגבלות, לנהוג בה בעדינות כדי לא להתבלט בין שאר המכוניות בכביש, היא תתן לך את האפשרות לדבר איתה, כדי שהיא תגיד מה בדיוק היא רוצה שיעשו איתה.
מקור: Euromedian
מדהימה :)
השבמחקמחכה לעוד סקרים שלכם D:
יוווווו כמה שהתגעגעתי לסיקורים שלכם! תודה לכם, אלופים! כיף להיכנס לבלוג!
השבמחק