יום חמישי, 9 בפברואר 2012

Snowflakes in Florida


יש יתרון מסוים לחיות במדינה חמה כל השנה, אבל לפעמים כאשר וויל ריילי מ-UroTuning מביט מחלון ביתו, חזיונות של החורף מתחילות לרוץ במוחו. הוא ידע שהוא חייב לעשות משהו ל-MK4 שלו כדי שיוכל לראות פתיתי שלג (Snowflakes) גם בפלורידה.





כש-Fifteen52 הודיעו על שחרור הקרוב של גלגלים בעיצוב קלאסי מדגם Snowflakes, חובבי מוכיות אירופאיות, גם צעירים וגם מבוגרים, קפצו משמחה כי סוף סוף הם יוכלו לתת מגע וינטאג' קלאסי למכוניות המודרניות שלהם. הג'טה MK4 של וויל עם "פתיתי שלג" במידה 18X8.5 היא דוגמה מצוינת לכך שלפעמים Less Is More.

סיפורו של וויל מתחיל מציד אחרי המחליפה של ה-GLI הקודמת שלו (שמה היה Elaine) אשר הושבתה בתאונה. בסופו של דבר הוא נתקל באקזמפלר שמור ונקי, עם קילומטראז' נמוך, לכן הוא עלה על הטיסה לפנסילבניה כדי לפגוש אותה במציאות. לפני שהוא אפילו שם לב, שק מלא דולרים נמסר לבעלים הקודמים של הרכב ווויל עלה על כביש מהיר, בחזרה לפלורידה במכונית חלומותיו.



Air Lift XL כפול מקדימה וכריות Air Lift מאחור, הם אלה שהרימו והנמיכו את המכונית. מוט פיתול קדמי הוסר לכדי להבטיח הנמכה מקסימלית לרצפה, לא לפני שנעשו חריצים תואמים בשלדת המכונית.



מתלי אוויר איכותיים זקוקים גם לניהול איכותי. סט-אפ AccuAir E-Level של ה-GLI מתקשר עם סעפת VU-4 כדי לספק אוויר ממיכל בקיבולת של כ-20 ל' של Bag Riders וצמד מדחסים ViAir 444c עם צינורות שזורים 3/8″ דואגים שתמיד תהיה כמות מספקת של האוויר במיכל. 



ימיו של וויל כשהוא היה מגרד ומשפשף כל דבר כשנסע נמוך על קוילאוברים כבר מאחוריו, ועכשיו הוא יכול בשקט להתמקד בהנאה רצופה מה-MK4 שלו.







מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה