בחלק הקודם של הסיקור סיפרנו על תחילת העבודה על הבודי והמתלים ובחלק הזה אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי ההתקדמות.
בפעם האחרונה סיימנו בהתקנה זמנית של הכנפיים הקדמיות. אחרי ההתקנה, מלבישים את הגלגלים ומתחילים לבצע המון מדידות (עד כמה צריך להנמיך/להרים את המכונית, אופסט הגלגלים גבוה/נמוך יותר, מהלך מתלה וכו'.)
אחרי סדרת פעלולים עם המתלה הקדמי, מודדים את הפגוש החדש:
אחרי התאמה של הפגוש, נקאי סאן מדביק רשתות בכונסי אוויר ומלביש גומיה דקורטיבית על הפגוש:
במקביל להתעסקות עם הפגוש, נקאי סאן מוצא גם זמן לטפל בחצאיות צד:
אחרי התקנת החצאיות על המכונית, הוא עובר עליהן עם חומר אטום ומבריג אותן עם ברגים קודחים.
לאחר מכן, מתקינים את מכסה המנוע החדש של RWB במקום הישן, זמנית הוא מחובר עם חיבורים מקוריים.
כעת הגיע תורו של הפגוש האחורי. כמו בחלק הקדמי, נקאי מוריד את כל פנסים וכמובן את הפגוש המקורי ומתחיל למדוד ולהתאים את הפגוש ה-RWB הרחב ומחבר אותו בסופו של דבר.
המשך יבוא...
מקור: LowDaily
קישורים נוספים בנושא:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה