יום חמישי, 3 במאי 2012

RWB RUSSIA – HARD WORK


בחלק הקודם של הסיקור סיפרנו על תחילת העבודה על הבודי והמתלים ובחלק הזה אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי ההתקדמות. 
בפעם האחרונה סיימנו בהתקנה זמנית של הכנפיים הקדמיות. אחרי ההתקנה, מלבישים את הגלגלים ומתחילים לבצע המון מדידות (עד כמה צריך להנמיך/להרים את המכונית, אופסט הגלגלים גבוה/נמוך יותר, מהלך מתלה וכו'.)




אחרי סדרת פעלולים עם המתלה הקדמי, מודדים את הפגוש החדש:






אחרי התאמה של הפגוש, נקאי סאן מדביק רשתות בכונסי אוויר ומלביש גומיה דקורטיבית על הפגוש:



במקביל להתעסקות עם הפגוש, נקאי סאן מוצא גם זמן לטפל בחצאיות צד:



אחרי התקנת החצאיות על המכונית, הוא עובר עליהן עם חומר אטום ומבריג אותן עם ברגים קודחים.


לאחר מכן, מתקינים את מכסה המנוע החדש של RWB במקום הישן, זמנית הוא מחובר עם חיבורים מקוריים.


כעת הגיע תורו של הפגוש האחורי. כמו בחלק הקדמי, נקאי מוריד את כל פנסים וכמובן את הפגוש המקורי ומתחיל למדוד ולהתאים את הפגוש ה-RWB הרחב ומחבר אותו בסופו של דבר.






המשך יבוא...

מקור: LowDaily

קישורים נוספים בנושא:

WTF? RWB IN MSK?

http://holymaniacs.blogspot.com/2012/04/wtf-rwb-in-msk.html

RWB RUSSIA, PART 1

http://holymaniacs.blogspot.com/2012/04/rwb-russia-part-1.html


RWB RUSSIA – START OF WORK

http://holymaniacs.blogspot.com/2012/04/rwb-russia-start-of-work.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה