יום חמישי, 3 במאי 2012

Mad Angry


אם לא ראית את המכונית הזאת ב-VWVortex או כל אתר אחר, כנראה שאתה חיי בתקופת האבן במשך שנתיים האחרונות. עם עיצוב חוץ אגרסיבי, מתלי אוויר וגלגלים נדירים, קל מאוד להבין מדוע הבעלים ג'יימס לורנסן השתדל להשוויץ בה ולפרסם בכל מקום אפשרי וכמה שיותר. ג'יימס מאוד גאה בעבודתו על ה-GTI הזאת. עם הסבת פרונט לזה של הג'טה (הסבה הזאת נקראת JTI) עם תשומת לב מקסימלית לפרטים, יש המון דברים מגניבים ומיוחדים במכונית הזאת. אולי זה החינוך הצבאי שהוא קיבל או שאולי הוא מאוד אוהב VW...הוא כל הזמן משפר אותה ומשנה בה דברים, כדי להפוך אותה לעוד יותר מושכת ממה שהיא היום.





עבודת פחחות התחילה עם הרעיון של Boser (בד בוי, אם תרצו) הכי מרושע שאפשר למצוא מבלי לפגוע ביכולות התאורה של הפנסים. זה התחיל מהתקנת פגוש קדמי נחשק ונדיר של בורה R. ג'יימס לא עיגל פינות על ידי רכישת רפליקות, במקום זאת הוא בחר לקנות את הפגוש המקורי OEM של בורה R יחד עם חצאיות צד R-Line OEM, ספוילר R OEM ופגוש אחורי R OEM בגרסה אירופאית. כל התוספות האלה באמת נתנו למכונית את המראה ה-OEM+. ואז, כדי להבליט עוד יותר את המכונית שלו משאר GTI's עם פגושים של R, הוא החליק את הדלתות, את הכנפיים והבגאז', כדי להקנות ל-JTI שלו מראה חלק, נקי אך אגרסיבי. אבל זה לא כל מה שהוא עשה בחלק החיצוני, הוא גם בנה פנסי חזית מיוחדים עם פרוג'קטורים וקסנון ואת הבקליות האחוריות של גולף הוא צבע בגוון אדום, כטאץ' סופי של האקסטריור. 



אחרי שעבודת חוץ הסתיימה, ג'יימס התחיל לחשוב על הדרך איך להוריד את המכונית על הקרקע והוא לא היסס לשניה כשהגיע הזמן להתקין סט של מתלי אוויר. תוך שימוש במתלי Mason-Tech קדמיים כדי לקרב את הפגוש לרצפה, ג'יימס רצה את זה עוד יותר נמוך, לכן הוא נאלץ לחתוך מגרעות בשלדה כדי לקבל את הסטאנס המבוקש. בנוסף למרכיבים שונים של המערכת מתוצרת Slam Specialties ו-Dobritz Designs, הוא רכש מיכל אוויר של כ-20 ליטרים, מדחס כפול Viair 480c וניהול של Autopilot V1. בשביל ג'יימס זה לא היה סתם לזרוק את כל המרכיבים בבגאז ולסיים, הוא רצה התקנה נקיה וסולידית, לכן המדחסים והצינורות מוסתרים היטב בנישה ששימשה אותו לגלגל ספייר בעבר. עכשיו זה נראה כמו כל תא מטען רגיל לעין לא מזוינת של מי שלא נמצא בסצנה. ואסור לשכוח שכל זה נעשה לא רק למטרת הנמכה, אלא גם כדי להבליט את הגלגלים היפים והנדירים תוצרת Schmidt Racing מדגם Racelite במידות 17X8.5 ו-17X9.



אחרי הכל, ג'יימס לא הסתפק בכך, הוא הוסיף עוד כמה דברים בתחומים שונים על מנת להפוך אותה לשונה ממה שעומד לידה במפגש. הדבר הכי גדול שהוא עשה, חוץ מעבודת חוץ, זה החלפת אינטריור לאחד אחר בצבע שחור עם מושבי R מדהימים שנותנים תחושה שהם מחבקים אותך כשאתה מתיישב. תוספות אחרות כוללות גם דאון-פייפ של Megan Racing ואגזוז כפול של Milltek, אשר משתלב מעולה עם פגוש אירופאי. לג'יימס יש עוד המון תוכניות, שנוגעות גם במנוע והוא כבר מת להתחיל לעבוד על זה. הוא מתכוון להמשיך לשפר וליפיף את ה-JTI שלו כל עוד הוא יכול.









מפרט טכני ורשימת התוספות:



Exterior:- OEM Bora R front bumper
- OEM R32 Side Valences
- OEM Euro R rear bumper
- Boser hood extension
- Retrofit HID FX-R Projectors
- Shaved fender markers
- Shaved door handle cups
- Shaved Antenna
- Shaved Hatch
- Custom tinted tail lamps Candy Red
Interior:- R32 front seats
- Custom false floor
- Kenwood indash DVD player
- 2x Pioneer Component Sets
- MTX 4 Channel Amp
- Memphis 500d Amp
- Kicker L7 8″ Sub
Suspension:- 1st Gen Masontech Front Struts
- Dorbritz Dcups w/SS RE-5‘s in back
- Easystreet Autopilot Management
- Dual 480c Viair compressors
- 5 Gallon Fat tank colormatched
Wheels/Tires:- Schmidt Racing Racelites 17×8.5″ et25 front 17×9″ et28 rear
- Falken ZX-912 205/45/R17
מקור: Hella4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה