יום שבת, 11 באוקטובר 2014

Let’s Be Honest: Robbie Erickson’s Insane Subaru Forester


שוב ושוב אנחנו נתקלים במכוניות שבאמת מצליחות לשבור את השגרה. מכוניות ובעליהן שעושים דברים שאנחנו לא היינו מצפים שיעשו , תופעה שהופכת לנדירה משנה לשנה. זה בדיוק מה שעשה רובי עם הסובארו פורסטר '98 שלו. הדור הזה של רכב פנאי משפחתי מזמין לרוב ביקורת שלילית בקרב חובבי הרכב בכלל ובסצנת הסטאנס בפרט. כשראינו לראשונה תמונות של האוטו של רובי מפוזרות בכל מיני מקורות מדיה ברחבי העולם, מיד ידענו שהמכונית הזאת מאוד מיוחדת.






בערך לפני שנה או קצת יותר התמונות הראשונות של הפורסטר הזאת החלו לצוץ בכל מידי בלוגים, פורומים ואינסטגרם. באותה תקופה היא הייתה עוד עם הגוון הנוראי מקטלוג החברה, איתו היא הגיעה מהמפעל. כך זה היה עד אותו היום המושלג והקר של חודש פברואר, כאשר רובי חיכה שעות לגרר אחרי שהצליח לשפד את כל החלק הקדמי של הפורסטר על החלק האחורי של משאית, כתוצאה מהחלקה על הקרח.




החלק המערבי של האוקיינוס השקט ידוע בתור אזור שסופג כמויות לא מבוטלות של גשם, אבל נדיר מאוד שיורד שם שלג בכמויות שראויות לציון. אחרי שיצא מוקדם מעבודה, כדי להימנע מפקקים בזמן שהתחיל לרדת שלג, מרפי התערב ורובי מצא את עצמו בפקק כבד מאוד באוטוסטרדה ראשית. הוא קיבל החלטה לרדת מהכביש הראשי ולהמשיך את דרכו הביתה דרך כבישים צדדיים, מה שבסוף התברר כהחלטה מאוד גרועה. הכביש היה מכוסה בקרח, הרכב החליק ונכנס בעוצמה בחלק האחורי של משאית שעמדה בצד. כל הפרונט נהרס, רדיאטור התפוצץ, קורות התעקמו והלב נשבר. כאילו שהתאונה עצמה לא היה אירוע מספיק מצער, רובי גם נאלץ להמתין 3 שעות לגרר. מצד שני זה נתן לו מספיק זמן כדי לשבת ולחשוב מה לעשות הלאה עם הפורסטר.




בצירוף מקרים רובי כבר הזמין כמה חלקי JDM עוד לפני התאונה, שהיו כבר בדרכם מיפן. בחיים הכל זה עניין של תזמון, לא כך? אחרי שקיבל את החלקים החדשים והרכיב אותם על האוטו, התקבלה מכונית ב-5 צבעים שונים. כיוון שרובי מאוד רצה להגיע עם הפורסטר לאירוע Seattle’s XXX Rootbear Meet שהתקיים בסוף פברואר, לא נשאר לו הרבה זמן לסיים את האוטו, הוא פנה לחברים שלו שעזרו לו עם כל מה שקשור לפחחות וצבע. הצבע שנבחר היה בגוון Arcadia Pearl Green המקורי, אבל כדי להוסיף לו טוויסט מיוחד, הוחלט להניח שכבה של Frost Blue Pearl כדי לקבל אפקט הנצנצים בשמש. 




לא יאמן אבל המכונית הזאת בלי בלי מתלי אוויר, היא סטטית לחלוטין. יש מצב שזה מה שמשך בה הכי הרבה תשומת לב. היא יושבת על סט קוילאוברים מאוד מאוד נמוכים מסוג BC BR Extreme Low וסט גלגלים Work Ryver במידה 18x9.5 מסביב. לא חושבים שיצא לנו או לכם לראות עוד פורסטר עם פיטמנט כל-כך מוצלח. בתוספת של כמה חלקים אותנטיים מ-JDM כמו גריל קדמי, פגוש קדמי וחצאיות צד של STI II וליפ אחורי JDM גם כן, מתקבלת מכונית מאוד מיוחדת ושלמה.



מקור: Canibeat

תגובה 1:

  1. תמיד כיף לקרוא את הסיקורים שלכם, נותנים הרבה השראה להרבה אנשים. תמשיכו ככה!

    השבמחק