יום שבת, 10 בדצמבר 2011

BETWEEN BLACK AND WHITE

יש דבר אחד עיקרי שהרבה אנשים לוקחים בתור מובן מאיליו: כדי שרכב ימשוך צומת לב, ויותר מזה, גם יחזיק אותה, צריך להשקיע בצורה מטורפת שתגיע לרמות הכי גבוהות. אין ספק שלבנות רכב שיהיה באופנה העכשווית זה אחד הדברים שישאירו רושם טוב, אבל לפעמים, הפשטות היא החלק הכי מסובך. 




יש כמה דברים שאפשר להגיד על רכב שמגדיר את המילה ""מאופק". על הדף, האודי B8 S4 של ג'ון הולדריג' משאירה רושם של אחת שכל אחד היה רוצה. הנמכה קלה, גלגלים יפים, וכמה דברים קטנים... אבל ג'ון טוען שיש דרך לשגעון שלו... או למחסור שלו ליתר דיוק. הוא רוצה להראות לכולם את היופי שבפשטות. 





החלק המיוחד בכל בניה של רכב הוא הכמות ואופן ההשקעה שנעשים כדי להביא את הרכב לתוצאה הסופית. להרבה מאיתנו, שדוחפים את כל הדברים הנראים לעין שיראו טוב, כדי שיראו שנעשתה הרבה השקעה על הרכב. כדי להבטיח שכל חלק קטן ברכב קיבל את הטאצ' האישי של הבעלים שלו. ג'ון, מצד שני, מודע שיש הבדל גדול בין להשתלב לבין לבלוט, והוא הצליח לטשטש את הגבול הזה. הגלגלים שלו אולי לא בולטים ומטורפים, או כל דבר דומה לזה, אבל הם פשוט יפים. הסט-אפ שלו נותן לרכב קווים יפים ומדוייקים, ולא מוגזמים, ההנמכה שלו יחסית אגרסיבית, ספורטיבית, ובהחלט מרגישים בה. המילה הכי טובה שיכולה לתאר את הרכב של ג'ון היא "מקצועיות". 





אבל לכל פעולה יש תגובה שווה והפוכה. ה-B8 של ג'ון יפה, נקיה, ומסודרת. אבל היא רק חלק אחד מצד. אלכס אנדונין הוא בעלים של S4 אשר התאור הכי טוב שניתן לתת לה, הוא שהיא הצד האפל של האוטו של ג'ון, שבנוי עם חשיבה דומה, פשוטה, אפקטיבית ושחורה.


אלכס וג'ון הם חברים כבר המון זמן, שכמו את כולנו נפגשו בסצנת הרכבים. היום הם (בהתאמה) מנהל פיתוח עסקי ומנהל מכירות בחברת TAG MOTORSPORT שבקליפורניה. והם הגיעו לעמדה שהם יכולים להגשים חלום ולבנות את מה שהם כבר תיכננו במשך שנים - לבנות צמד רכבים תאומים. הרכבים הורכבו בו זמנית, ועם אותם הדברים, אבל עם הבדל אחד בלבד. 


פרט לכל הרעיון של הפשטות והיופי של היישום, הרכבים באים להצהיר משהו אחר. שמזמן לזמן אנחנו תמיד טוענים שהדבר הכי חשוב בקהילת החובבי רכב, זאת הקהילה עצמה. בזמנים הקשים, הלילות, הבקרים, בקור והחום, זה לא משנה איפה תהיה, ומתי, ואיך, אלא מי אותם האנשים שיהיו שם איתך, לעזור לך ולתמוך בך.


שני רכבים דומים, אשר ניבנו ביחד עם חברות מאד חזקה, שנוצרה בקהילת הרכבים, הוא סיפור בפני עצמו. אם שני רכבים הצליחו להשאיר אצלינו חותם בעזרת רושם ראשוני בלבד, זה אומר שהמטרה הראשונית שלהם, להעביר לנו את המסר של היופי בפשטות, כניראה הצליחה. 



נלקח מהאתר: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה