יום שישי, 16 בדצמבר 2011

Old Body, Young Soul feat. Car Peace


אז לפני כמה ימים ראיתם שהצלם של S:N בשם שוטה (Shota) ביקר בסדנה יפנית בשם 84Base Motor Works, שם הוא צילם על הדרך את המכונית של אחד הלקוחות. אפשר לראות את זה בקישור הזה. ובכן, מסתבר ששוטה עשה עצירה זריזה בסדנת רכב נוספת הנקראת Car Peace. למעשה, לפני שהוא נסע לסדנה, הוא נפגש עם כמה חברים כדי לצלם את הטויוטה USDM Hachiroku הזאת, אשר אמורה לככב באחד המגזינים המקומיים. אתם בטח תוהים מה הופך את המכונית הזאת למיוחדת כל-כך כדי לככב בבלוג כזה או אחר, או אפילו במגזין רכב? אז מלבד העובדה שאנחנו מאוד אהבנו איך הרכב הזה נראה ויושב, מה שעושה אותו לכה מיוחד ובולט מהרבה רכבים, זה תא מנוע שלו. 









תראו את הדבר הזה, זה מטורף! מתי כבר יצא לכם לראות תא מנוע כל-כך נקי, ועוד אחד ששייך ל-Hachiroku? המכונית הזאת הובאה ליפן מארה"ב לא מזמן (אירוני משהו..) והיא מצוידת ב-16V 4AGE עם קיט מצערות FRC וסעפת פליטה בבניה אישית. בנוסף לכל אלה, הוחלפו מספר רכיבים בתוך המנוע, כגון בוכנות, טלטלים ושאר ירקות. גלגלו למטה כדי לראות עוד תמונות.























אחרי סט צילומים, הגיע הזמן לחזור לסדנה ולראות מכוניות נוספות שם.








תראו את הסקייליין R31 המדהימה שעומדת שם!!




ראינו את הניסאן סאני הזאת בחודש שעבר במגזין "Custom Car", והיא די חמודה, אם אתם שואלים אותנו. ה-BBS די הולמים אותה, לא ככה?









מחוץ לסדנה אפשר לראות עוד כמה דברים מגניבים:
























אז שוב, תודה ענקית לשוטה הצלם על התמונות היפות! תמשיכו להתעדכן כי יהיו עוד סיקורים מעניינים מיפן.

מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה