יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

Jetta MKII - Canadian Mint


מי שמכיר את האזור הצפון-מזרחי של צפון אמריקה ואת החורפים המפורסמים של האזור הזה עם הרים של שלג ומשאיות עמוסות מלח, יכול כנראה לספור על כף יד אחת מספר פולקסוואגנים נקיות ששרדו אחרי 20 שנות התעללות. למרבה המזל, בחור בשם פידג' דה בואר, הצליח למצוא לעצמו ג'טה MKII מבציר 1992 בגוון Calypso Green כל כך נקיה, שאפשר פשוט לאכול ממנה את ארוחת הערב.





לא לעתים קרובות צצה הזדמנות לקנות מכונית כל-כך יפה ומיוחדת, לכן כאשר פידג' קיבל שיחת טלפון מאביו אשר הודיע לו על קיומה של אחת כזאת למכירה, הוא מיד יצא לנסיעה מהאי Prince Edward כל הדרך עד מונטריאול, כדי לרכוש מכונית חלומותיו. בעלים הקודם של הג'טה עבד בתור מכונאי תחזוקה בתחום התעופה, לכן פידג' גילה שהאיש אהב את הג'טה שלו כל-כך שהוא היה מפרק את המנעולים ואת הידיות בדלתות כדי לנקות ולגרז אותם מדי שנה. אם כבר מדברים על מסירות!



עבור פידג' זה נשמע יותר כמו אגדה מכל דבר אחר, לכן הוא ידע שפשוט חובה עליו לקנות את הרכב. ברצונו היה להמשיך את המורשת שהתחיל בעלים הקודם, לכן פידג' החליט להשתיל בג'טה מנוע VR6 12V כדי לשלב ביצועים יחד עם המראה. לאחר מכן נרכש סט של BBS RM במידות 15X8.5 ו-15X9 אשר נצבעו בצבע הרכב, אשר התאימו בול לפגושים מוחלקים ומגולחים. 





הרכב התחיל לקבל צורה, אבל פידג' החליט לא לנוח על זרי הדפנה, לכן במהרה הוא יצר קשר עם וויל ו-ראלי מ-Bag Riders בשביל להזמין סט הטוב ביותר בליין של Air Lift עבור רכבו. צינורות אוויר 3/8" הוסתרו מתחת לשטיחי רצפה, דרכם עובר לחץ אוויר המתקבל ממיכל בקיבולת של כ-20 ליטרים וצמד מדחסים 400CC תוצרת Sprint. מכונית איכותית זקוקה גם לניהול איכותי. סעפת VU-4 של AccuAir הוזמנה יחד עם בקר של Switchspeed במטרה לסיים פרוייקט חלומותיו וחלומותיהם של רבים מאיתנו.





בעולם של MKII, הזדמנות למצוא מכונית במצב כזה נחשבת להזדמנות של פעם בחיים. למרבה המזל, הג'טה מצאה את דרכה (או הפוך) לידיו של פידג'. היא הוחזרה לחיים בעזרת אותה רמה של תשוקה אשר עזרה לה לשרוד ללא פגע במשך כמעט שני עשורים. 

בהזדמנות זו פידג' רוצה להודות לפיט נ. עבור השימוש באסם שלו במשך חודשים בזמן שהרכב היה בשלבי בניה, לסטן די. עבור הבירות שהוא סיפק לו בסיומם של ימים קשים של עבודה ולקלייטון קול על התמונות.



מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה