יום שני, 23 בינואר 2012

So You Think You Can Stance" Contest"


כשמדובר באירועים מוטוריים, הקריטריונים לשיפוט מבוססים בדרך כלל על איך המכונית נראית, או אילו סוגים של שינויים היא עברה ואילו שיפורים יש לה. אחרי שהשתתף באלפי מפגשים של מכוניות ישנות, לטוני לי מ-ItsJDMYo לא היה מושג איזה סוג של תחרות לארגן בתוך סצנת מכוניות. 

בזמן שנסיעה הלוך חזור בכניסה לחניה נשמעת כמו משימת חולין עבור הרוב, זה כמובן דורש כמות מסוימת של טכניקה כאשר יש לך מכונית נמוכה באמת. טוני אימץ את הרעיון הזה והחליט להפוך אותו לצורה אחרת של תחרות נהיגה, עם עזרתם של כמה חברים. העורך הראשי של MotorMavens, אנטוניו, נבחר להיות המנחה של האירוע, בעוד שצוות השופטים מנה דמויות מוכרות בתחום כגון יוגי מ-Fatlace, נואל מ-Canibeat ו-Keychain, הבעלים של ItsJDMYo.



נהגים נשפטו מתוך 40 הנקודות האפשריות. נהגים יכלו להרוויח עד 10 נקודות עבור זווית בה הם השתמשו בכניסה לחניה (זווית קטנה או 90 מעלות שווה יותר מזווית קיצונית לצדדים), עד 10 נקודות ניתן היה להרוויח עבור זווית ירידה, עד 10 נקודות עבור "הגירוד" בדרכם למעלה ועד 10 נקודות עבור "הגירוד" בירידה. עונשין כלל 2 נקודות עבור שימוש ברוורס בעת נסיון לעלות למעלה או למטה ועוד ניכוי של 2 נקודות למי שעבר את ה"הסמן החרוט" (למטרה הזאת הועמדה דוגמנית הולי לי). 

כשאנחנו רואים מישהו עם מכונית נמוכה לרצפה מנסה לעבור בשביל תלול למעלה או למטה, פשוט אי אפשר להפסיק לצפות כדי לראות איך עושים את זה. בין אם הנהגים פונים בזווית קיצונית באמצעות שביל הגישה כולה או בדרך יצירתית אחרת, לראות את המכוניות המתחרות אי אפשר שלא לצחוק ולהזדעזע באותו הזמן. אף אחד לא חשב שלצפות במכוניות עולות ויורדות את הכניסה לחניה יהיה כל-כך מרגש. עם השם כמו So You Think You Can Stance (מבוסס על השם של תכנית טלויזיונית So You Think You Can Dance), זה הפך לאירוע שממש כיף להשתתף בו.



מיקי אנדרדה מ-HRE wheels הגיע עם ה-AE86 שלו בצבע לבן פנינה. עם חישוקים חולניים של HRE, הצבע שלו הוא הגרסה הדהויה של מה שאתם רגילים לראות על לקסוס IS/GS החדשה.



בין המשתתפים הרבים, הגיע גם נהג פורמולה D ג'ון רוסקוף מ-JSP Fab ו-Megan Racing בקורולה ספרינטר KE10 שנת 1969. מצויד בחישקים נדירים AP Racing של Enkei, ג'ון החזיק את הספידומטר של המכונית על כ-130 קמ"ש כל הדרך מסן-דיאגו. 



ב.מ.וו E30 הזאת עם מצנן שמן בסגנון bosozoku מלפנים היא בעצם מצוידת במגדש טורבו. היא בבעלותו של בחור בשם קייל ונבנתה ע"י כריס קסטרו מ-Castro Motorsports והיא דוגמה מצוינת לסגנון יפני על מכונית אירופאית.



מילט סלמנקה מצוות Low n Slow היגע והיה הראשון להתחרות. הוא לא גירד הרבה בעליה לאורך שביל הגישה אפילו יחסית לגובה נמוך מאוד של הרכב שלו, בעיקר בגלל שחלק התחתון של המכונית שלו כבר חלק ושטוח מגירודים יומיומיים.



דוגמנית הולי לי הגיעה לאירוע וחשבה שהיא הולכת רק לדגמן באחד הדוכנים. במקום זאת, טוני "הפך" אותה לסמן (קונוס אם תרצו). בעיקרון, הנהגים נאלצו לגרד בתוך ומחוץ למגרש החניה בלי לפגוע בה.



ארמאנד פרנאדי הגיע עם ה-MR2 SW20 widebody (אותה כבר סיקרנו בעבר אצלינו בבלוג), ולא בשביל סתם להסתובב ולהשוויץ במכונית שלו אלא ממש להתחרות.



לשרוט את הפגוש זה היה דבר בלתי נמנע כאשר המכונית שלו יושבת כל-כך נמוך.




היא יושבת על חישוקי Work Meister S1 במידות 18X10 ו-19X12.5 וארמאנד לא הפסיק לגרד אספלט עם הפגושים שלו בדרך למעלה ולמטה. הוא יצא ללא כל נזק במהלך התחרות, אבל כשהוא חזר לחניה פשוט להחנות את הרכב, הוא שבר קצת את הכנף. אתם בוודאי יכולים להבין מדוע...



לטרי פאם מ-Dstroyr and Infinit Wheels הזדמן לקחת את המאזדה מיאטה הישנה שלו לסיבוב. אחרי הפעם האחרונה שראינו את המכונית הזאת באחד האירועים, היא מעט השתנתה, השתנה גם הבעלים. 



בהתחלה טרי משך יותר מדי קדימה, אבל בגלל ששימוש ברוורס מוריד נקודות, הוא אמר "פאק איט" ופשוט עלה למעלה וירד למטה בצורה ישרה לאורך שביל הגישה. אפילו הולי צעקה "Damnnn" כשהוא השאיר כמה חתיכות של המכונית שלו מאחור על המדרכה. טרי פשוט אסף את הכל וצחק, כי המכונית כבר אפילו לא הייתה שלו. הוא מכר אותה לחבר שבוע לפני והשאיל אותה ממנו במיוחד לאירוע. LOL.



אחיו של טרי, טוני פאם, גם הוא מ-Dstroyr and Infinit Wheels, עשה נסיון בהונדה CRX SiR של אנטוני דו, עם גג מזכוכית והגה ימין, המצוידת בחישוקי SSR Formula Mesh. טוני כמעט נתקע בדרך למטה בחניה, אז הוא החליט פשוט להדביק את הדוושה ולשרוף קצת מהצמיגים של אנטוני.



מאזדה RX7 FC3S הזאת מצוות Nuisance יושבת על סט חישוקים של פורד קראון ויקטוריה. אנחנו בטוחים שלא הייתם מנחשים שמכונית אמריקאית הגיעה עם חישוקים כאלה מדהימים..



לואיג'י ארויה מצוות 1UP הגיע עם הונדה S2000 AP2 שלו. הוא לקח מקום שלישי בתחרות תוך כדי תמרון על הרמפה עם יד אחת על ההגה, כי הוא היה יותר מדי עסוק בלעשן. המכונית שלו מונמכת עם קוילאוברים ומקדימה אפשר לראות ליפ של CR. החישוקים הם Volk Racing CE28N והאינטריור שלו משלב צבעים אדום ושחור. השילוב בין שחור ואדום על מכונית לבנה הוא אחד המועדפים שלנו.



הוא היה כולו מחייך, אך בדרכו למטה, החיוך שלו נמחק במהרה כאשר הליפ הרענן שלו החל להתקפל פנימה ולגרד את המדרכה.



הליפ הגמיש של CR מאוד גמיש ועלה בקלות חזרה. למזלו, החלק התחתון היה בצבע שחור, לכן הצבע לא ירד. הצבע של פניו של לואיג'י לעומת זאת ירד גם ירד, כאשר הוא כמעט תפס את הפגוש עם הגלגלים...אאוץ'.



כריס דוידסון מ-Low n Slow זכה במקום הראשון באירוע עם לקסוס GS300 דור ראשון שלו. טעונה עם 4 נוסעים מגודלים, ה-GS גירדה די קשה כל הדרך למעלה ולמטה בשני הצדדים של החניון.



הזוכה במקום השני היה אלכס גוטיירז עם הונדה סיביק EF סדאן שנת 1990 שלו, אשר יושבת על חישוקי Work Ewing Mesh. בלי קשר לכניסה לחניה, המכונית שלו כל-כך נמוכה שהיא גירדה אפילו בכביש שטוח כשנסעה בחניון. 



אלכס קיבל המון תשומת לב מכל אחד באירוע, משום שכולם יכלו לשמוע איך כל חלק וחלק במכוניתו גירד את שביל הבטון. ברצינות, הוא גירד הרבה יותר מכל אחד אחר! הסיבה היחידה שהוא זכה במקום השני ולא הראשון, זה כי בדרך למטה מהחניה הוא נתקע ב....פחית ריקה ומעוכה של משקה אנרגיה NOS!!!

האירוע כהתברר היה הרבה יותר כיפי מהצפוי. בדיוק כמו אירועים אחרים של ItsJDMYo! היתרון באירועים האלה שאתה יכול לקום ולעזוב מתי שבא לך ואין דמי כניסה או דראמות אחרות הקשורות בדרך כלל להשתתפות באירועים מוטוריים. כולם נראו מאוד מאושרים ביום הזה, וכנראה שאירוע הבא במתכונת הזאת כבר לא רחוק.

מקור: MotorMavens

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה