יום שבת, 14 בינואר 2012

Downtown


עם החורף שסוף סוף בא אלינו לטובה, באופן בלתי נמנע, כל מה שקשור למכוניות הראה סימני האטה, ולא רק אצלינו אלא גם בניו-אינגלנד, ארה"ב. שם המצב גרוע עוד יותר. טמפרטורות מתחת לאפס מעלות וכבישים מכוסים במלח ללא ספק תוקעים מקלות בגלגלי האובססיה של רבים. זה לא הכי סימפטי, אלא אם כן יש למישהו איזה סידור לעשות בזריזות או שמישהו הזה נהנה להתעסק עם הרכב בקור ולהיות חשוף לרוחות. ברגעים כאלה אפילו אין חשק להוציא את המצלמה הישנה והמאובקת מהתיק ולצלם תמונות בתנאי מזג האוויר כזה. אבל לפעמים כנראה פשוט צריך לבלוע את הגלולה.





אחרי שראינו את ה-MK1 הזאת של איאן סמית' באירוע Brokedown באוקטובר האחרון, הגיע ההחלטה לחשוף את הרכב בפרטי פרטים ולשתף אותו עמכם. עם גובה נסיעה הנמוך והאבסורדי שלו, עם חישוקי HTN עם כמה חלקים, ועם חזות אסתטית למראה - לא מפתיע שהמכונית הזאת משכה תשומת לב באירועים שונים והוציאה עיניים לאלה שראו אותה באינטרנט. לאהוב אותה או לשנוא אותה, ה-MK1 של איאן באמת משהו מיוחד, במיוחד כשרואים אותה במציאות.




אף פעם לא קל לעשות תכניות כאשר לוח זמנים שלך עמוס. אחרי חודש של הודעות הלוך ושוב, חבר'ה של Gengstout סוף סוף קבעו יום ושעה כדי להיפגש עם איאן. כשהגיע היום, הם יצאו לנסיעה לכיוון הסדנה Branchwerks כדי לפגוש את איאן ועוד כמה אחרים. הוחלט לצלם קצת את האוטו בסדנה השייכת לבחור בשם צ'אק, עליה ככל הנראה אנחנו עוד נכתוב בעתיד. אחרי כמה צילומים בתוך הסדנה, החבר'ה נסעו למרכז העיר לאכול כמה בוריטוס. 





לראות את איאן מנווט את ה-MK1 שלו ברחובות הבוגדניים של העיר פרובידנס היה מאוד מותח, מפחיד ומשעשע, הכל בעת ובעונה אחת. ניצוצות עפו מהאוטו וראשים הסתובבו לכיוונו בעוד שאיאן הוביל את השאר למספר יעדים. התמונות לא עושות צדק עם האוטו, הן לא מראות עד כמה שהמכונית הזאת באמת נמוכה. 



ללא ספק, איאן הוא בחור צנוע וכיף להיות בסביבתו. תשוקתו למכוניות הולכת הרבה יותר רחוק מה-MK1 שלו. כאשר הוא לא מגרד כל כביש ברוד-איילנד בארנבת שלו, אפשר לתפוס אותו מחליק על הצד ב-M3 E36 שלו. וכאשר הוא מוצא את הזמן, הוא נוסע לטחון קצת בוץ ב-MK3 שלו שבנויה לראלי (היא הפייבוריטית שלו). כל זה התגלה אחרי כמה בירות ומצב רוח טוב. בעינינו, זה כל העיניין, כי בסופו של יום אנחנו יוצרים חברויות בעזרת כל פיסת ברזל שאנחנו כל-כך אוהבים.

מקור: Gengstout

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה