יום שני, 23 בינואר 2012

Gray everyday driver - Golf 5 GTI in Roti-top shape



כנראה שגם רכבים אפורים אפשר להפוך למדהימים: עם הרבה רצון ויכולת אפשר להפוך גולף GTI  סטנדרטית לכוכב אפור אך זוהר. כריס קליין הצליח לעשות זאת בגולף GTI 2007 בעלת 5 דלתות שלו. כריס הצליח ליצור רכב מדהים בעזרת צבע אפור מיוחד, וגלגלים של חברת Rotiform שכל כך אהובים על ידי מעריצי VW בכל העולם.



בתור מעצב פנים עצמאי כריס יודע בדיוק מה נחשב ואופנתי. הרי בסופו של דבר הוא נתקל בזה ביומיום בעבודתו. כל עוד שזה לא יותר מידי, ולא זוהר מידי אלא בנגיעות הקטנות והטובות של הטעם הטוב כריס כניראה יבחר בזה. וזאת בדיוק הגישה שכל אחד מחפש בגולף GTI בעלת 5 דלתות.


רשימת הקניות של כריס התחילה כבר במערכת מתלי אויר. ליתר דיוק, הצמיגים היו צריכים להיות ממש קרובים לכנפיים. ומה יותר אפקטיבי בנסיעה יומיומית כזאת מאשר מערכת מתלי אויר? מה שיתן לרכב שלו להיות קרוב מאד לרצפה, ועדיין לשמש אותו בנסיעות ביומיום.


אבל לא הכל היה כל כך נמוך כמו שכריס רצה. וגם לפי דעתו הרכב היה צריך לרענן את הקווי עיצוב שלו. אז כריס החליק את המכסה מנוע כדי להחליק את הסמל של פולקסוואגן שירד מהגריל. ומה יותר מתאים מאשר גריל כוורת מאוורר לטמבון שיעזור לאוטו לנשום בקלות יותר? פנסי ערפל עברו שינוי כדי להתאים למראה היורו הרצוי וצבעם שונה לצהוב.


טמבון האחורי של הגולף GTI  בעלת 5 דלתות הוא לא מרשים במיוחד, אז מה נכון יותר לשים מאשר טמבון אחורי של האחות החזקה שלה ה-R32, עם שתי יציאות אגזוז במרכז הרכב" כריס היה צריך להתאים ציפיות ופינק את הרכב במערכת פליטה מקצועית עם רוחב צנרת של 3 אינצ' מה שהעניק לרכב צליל מאוד נעים לאוזן  ומאוד התאים לצ'יפ שמותקן לו על הרכב שמעניקים לו בסך הכל 250 כ"ס, וכמו כן הרכב קיבל פנסים אחוריים בצבע אדום דובדבן של חברת HELLA.


עכשיו אחרי שהאוטו נמוך, כריס התחיל לחפש צבע שיתאים לטעם שלו, אחרי שהפך וחיפש כל צבע אפשרי במגוון הרחב שקיים הוא הגיע אל צבע בגוון "Gray NATO". צבע אפור מט אשר ניצבע במשך שלושה ימים רצופים, והרכב מאז קיבל מראה משמעותית הרבה יותר טוב. בנוסף לצביעה מחדש של הרכב כריס בתור חובב גדול של חלקי OEM פינק את הרכב בליפ קדמי, חצאיות צד, והחליט להחליק את הסמל מאחורה.

אז מה נישאר אחרי רשימה כזאת ארוכה אם לא גלגלים מתאימים? וכשמדובר בחיפוש גלגלים שיתאימו למראה של הרכב הנושא הזה לא קל בכלל, בימים שהרכב צולם לכתבה הרכב נעל גלגלים של חברת Rotiform בגודל 19 אינצ' בצבע "ירוק בהיר" מה שמאוד התאים לפס המוכר של ה-GTI על הגריל הקדמי. מראות צד רופדו בצבע דומה לצבע הרכב, הם צופו בעור הפוך, עם תפרים בצבע ירוק.

זמן קצר אחרי שהרכב צולם לכתבה כריס הבין שלגולף שלו מגיע מראה OEM מקורי, ומה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשאומרים לכם VW אם לא הגלגלים הכי מפורסמים מדגם BBS RS  בגודל 19 אינצ' אשר נצבעו בצבע צהוב מיוחד.


ומי יודע שצבע בהיר לגלגלים זה לא הכי כיף כי הם תופסים ליכלוך בקלות אבל כמו שכריס טוען: "בגלל שהגולף שלי היא רכב יומיומי שלי – בקיץ לפחות – צריך לשים לב אליהם יותר אבל זה שווה את זה".




הכתבה תורגמה מ: www.vau-max.de

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה