יום חמישי, 19 בינואר 2012

Honda Accord CL7 - Less Is More


אנחנו תמיד אהבנו את הקווים החדים והספורטיביים בעיצוב של המכוניות היפות האלה. אקורד ספציפית הזאת מגיעה אלינו כל הדרך מיפן והיא שייכת לבחור בשם טושי (Toshi-San). לראשונה ראינו את המכונית הזאת בשנה שעברה באחד הסיקורים שפרסמנו וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון. בטח ציפיתם לראות עבודת פחחות מטורפת וקאמבר אכזרי, אבל זה בדיוק ההפך. בודי מקורי ופשוט וקאמבר שבקושי מורגש. כולנו יודעים כמה קל לפעמים להיסחף עם זוויות הקאמבר, אופסטים נמוכים וסטראץ', עכשיו תארו לעצמכם איך זה ביפן, שם זה נראה כאילו כולם דוחפים את הדברים לקיצוניות.





כפי שהזכרנו בסיקורים קודמים מיפן, ה-CL7 הסקסית הזאת יושבת נמוך עם מערכת מתלי אוויר של ACC, אליה הצטרפו מלאטות קאמבר של SPC. המכונית הזאת ממש יושבת על הקרקע כאשר היא חונה ורק כמה מילימטרים מעל פני הקרקע כאשר היא בנסיעה. אנחנו גם מאוד אהבנו את הבחירה של הג'אנטים של טושי, שהם במקרה תוצרת Work Meister M1R. מקדימה הם במידה 18X9 עם אופסט 38 וספייסרים 20 מ"מ עטופים בצמיגים במידה 205/35/18 ומאחורה הם במידה 18X9 עם אופסט 19 עם ספייסרים 10 מ"מ וצמיגים 215/35/18. מה שמסתתר מאחורי ארבעת הג'אנטים המדהימים האלה זה סט קאליפרים 4 בוכנות של Project Mu. 



זה הכל, בדיוק מה שאנחנו תמיד אומרים - Less Is More. דיילי יפה אשר תוכל לשבור צוואר של כל אחד כשהיא נוסעת במורד הכביש. עד הפעם הבאה מיפן - Keep It Simple!



















מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה