יום שלישי, 31 ביולי 2012

Danny Yee’s 2008 Subaru Impreza WRX STI


ככל שמתבגרים והמחשבות על "החיים האמיתיים" מתחילים לעלות, אנחנו מתחילים לשים לב לשינוי האינטרסים שלנו, מתחילים "להגמל" מתחביבים מסוימים ומנסים לשנות את הפעילות היומיומית וזה במטרה לשנות את חיינו למען העתיד. בסופו של דבר גם הטעם שלנו במכוניות משתנה, אנחנו מתחילים לחפש משהו יותר פרקטי, כדי שיתאים לחיי היומיום שלנו; מכונית שאיתה נוכל להתמודד עם "החיים האמיתיים" שמתפוצצים לנו בפרצוף.

עם זאת, עבור אלה עם אהבה ותשוקה למכוניות בכלל ולשיפורים בפרט, מתחילים לצוץ מספר שאלות. שאלות כגון "איך אפשר להמשיך לשמור על התשוקה למכוניות כאשר *החיים* מתחילים?" או אפילו שאלה קיצונית יותר כמו "האם באמת אפשר להפרד מכל הקטע של המכוניות?". 

התשובה לשאלות האלה היא פשוטה למדי, ובכן - זה תלוי אך ורק בך. עבור דני איי וסובארו אימפרזה WRX STI שלו, התשובות לשאלות האלה מאוד ברורות.





כל מה שדני רצה זה לבנות מכונית ש"תתן בראש" למכוניות אחרות בסגמנט שלה, אך עדיין תשאר שימושית ופרקטית באופן מלא, לא פלא שהוא בחר ב-STI כפלטפורמת שיפורים. דני, אשר אינו זר בכל מה שקשור ליצירת השילוב המושלם של פשטות ואגרסיביות, הלך בדרך הנכונה לבניה שמשלבת סגנון וביצועים, תוך שמירה על שימושיות של מכונית יומיומית באופן מלא.

כשמעיפים מבט על החלק החיצוני של ה-STI הזאת, הדבר הראשון שמבחינים מיד זה הסטאנס האגרסיבי שהושג בעזרת סט קוילאוברים KW V3 וגלגלים Volk TE37 Super Laps שעטופים בצמיגי Toyo T1S במידה 255/35R18 מסביב. מה שהופך את המכונית הזאת לבולטת במיוחד זה הקיט החיצוני של Chargespeed. זהו קיט עדין בעיצובו, אבל כמו שדני אומר: "זה פשוט יושב מושלם על המכונית וזה בדיוק מה שרציתי."



כיוון שה-STI הזאת היא הלוחמת בכבישים היומיומית שלו, פנים הרכב נשאר נאמן לציוד המקורי של סובארו, רק עם כמה תוספות נחמדות, כגון ידית הילוכים של ARC, שעון גדישה של Defi ושעון וויידבנד. בשביל קצת בידור וצליל נעים האוטו, דני הוסיף DVD של Alpine עם קומפוננטים Alpine Type-R. 

למרות הרצון לשמור על מראה עדין וצנוע, קשה מאוד לעמוד בפיתוי ולא להציץ מתחת למכסה מנוע, שם נוהם הצליל של הבוקסר. כדי להדגיש את הצליל המחרמן, דני הוסיף סעפת פליטה של Tomei, דאונפייפ של HKS ואגזוז של Fujitsubo. אחרי טיונינג ממושך, שנעשה על ידי סאני מ-Airboy Tuning, הגיע הזמן לקצור פירות. והפירות באו בצורת הספק מרשים של 285 כ"ס בגלגל. נשים משקרות, גברים משקרים, אבל המספרים אינם משקרים. ובנוסף לכל זה, הותקן פורק לחץ של HKS, כך שאין סיכוי שלא תשמעו אותו כשהוא נוסע ברחובות.



לדעתינו, מדובר כאן באחת האימפרזות העדינות וצנועות, מעוצבות ופונקציונליות. אפשר בהחלט לומר שזה נתן כמה תשובות חיוביות על השאלות שנשאלו בתחילת הסיקור. התשובות לשאלות האלה בהחלט משתקפות ב-Chargespeed STI של דני, במובן שאין דבר שהוא בלתי אפשרי וייתכן שלא תהיו חייבים לשנות דבר וחצי דבר כדי לחיות את החיים שאתם רוצים. 

על מנת להשיג את האיזון המושלם בין "החיים האמיתיים" ו"החיים המוטוריים" יש פתרון מאוד פשוט: החיים זה מה שאתה עושה, תעשה מה שעושה אותך מאושר. תזכרו את זה ושני ההביטים האלה יהיו בדיוק כפי שהם: חלק מתהליך ההתבגרות במשחק שנקרא "חיים".











מפרט טכני ורשימת התוספות:



ExteriorChargespeed bottomline aero kit
JDM OEM Window Visors
JDM OEM license plate
Hella Rally Horn Set
SuspensionKW V3 Coilovers
Cusco Tower Bar
Volk TE37 Super Lap 18×10
Toyo T1S tires 255/35/18
EngineTomei Expreme Equal length Manifold
Fujitsubo Exhaust
HKS Downpipe
HKS SSQV
COBB Access Port
Perrin Heatshield
InteriorARC Shift Knob
Alpine DvD head unit
Alpine Type R Components
Defi Boost Gauge
Innovate LM2 Wideband O2 kit
מקור: illmotion

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה